Auteur Topic: Ecco eet niet echt  (gelezen 1082 keer)

CT

• Gast
Ecco eet niet echt
« Gepost op: oktober 01, 2006, 09:29:47 am »
Hallo,

Sinds Gisteren is Ecco bij mij. In zijn nieuwe kooi is hij nog niet aan de eetbakjes geweest. De trosgierst lag sinds gisteren op de bodem en was er niet aan geweest. Deze morgen heb ik het bovenin zijn kooi gehangen (had blijkbaar geen bang van mijn hand) en dan is hij er wel aan beginnen peuzelen. Ik maak me echter wel wat zorgen, of misschien is hij nog niet zo zeker dat hij beneden eten gaat?

Dinnie

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Ecco eet niet echt
« Reactie #1 Gepost op: oktober 01, 2006, 09:31:21 am »
Maak je geen zorgen Dinnie, Ecco gaat echt wel eten! Schenk er niet teveel aandacht aan, het komt vanzelf! Ook onderin de kooi! Hij moet nu eerst wennen en alles in zich opnemen, ook de kooi! ;)

CT

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 01, 2006, 13:28:16 pm »
Heb het bakje met eten beetje hoger in het hok geplaats, Ecco is er van gaan proeven. Hij kent dus enkel maar zonnepitten, maar heb er toch beetje pellets bijgedaan een beetje appel en wat zaadjes. Hij heeft van alles denk ik al eens geproeft.

Nu heb ik nog een vraagje, waar haal ik de houtsnippers vandaan, en welke moet ik gebruiken ??? Wil ik ook onderaan in de kooi doen.

groetjes
Dinnie

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #3 Gepost op: oktober 01, 2006, 13:29:37 pm »
Iedere dierenwinkel heeft wel beukensnippers denk ik. Je moet alleen even rondkijken waar ze het goedkoopst zijn. Het beste kan je zo'n grote zak nemen! ;)