Auteur Topic: Vervoers/bench/tas  (gelezen 1550 keer)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Vervoers/bench/tas
« Gepost op: oktober 05, 2006, 14:05:02 pm »
Ik zag dit bij GKN staan als vervoers/tas voor gaaien, is dit iets volgens jullie?

Het kost geloof ik 14,95
Of heeft een gaai zoiets heel snel kapot gebeten? Lijkt mij eerlijk gezegd van wel....

Offline Lejah

• Super Parrot
Re: Vervoers/bench/tas
« Reactie #1 Gepost op: oktober 05, 2006, 14:21:10 pm »
Ik denk het ook...
Ik ga voor een kattentransportkooitje en voor een inklapbare hondenbench (waar ik dan weer stokken enzo voor wil, als reiskooi, maar ook voor op de plek van bestemming). ;)
(maar ik vind ze er wel leuk uitzien)

Cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 05, 2006, 14:30:51 pm »
Ik denk het ook...
Ik ga voor een kattentransportkooitje en voor een inklapbare hondenbench (waar ik dan weer stokken enzo voor wil, als reiskooi, maar ook voor op de plek van bestemming). ;)
(maar ik vind ze er wel leuk uitzien)

Ja helemaal mee eens!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #3 Gepost op: oktober 05, 2006, 14:41:00 pm »
als ik me goed herinner van de meeting had daphne zo één voor een van haar gaaien ??

giggles

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: oktober 05, 2006, 22:30:01 pm »
Die van mij kauwen daar ook zo doorheen volgens mij  ;D
Eat yourself to freedom  WTF

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #5 Gepost op: oktober 05, 2006, 23:19:15 pm »
Oke dan gaan we voor de kattebench....jammer heb ik jaren geleden 1 gehad en zonder pardon weggegeven.... :angry:

Bonnie

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: oktober 16, 2006, 13:59:59 pm »
Hee lachen die tas... Ik heb zelf ook zoiets voor Pino. Het is een katten/konijnenvervoerstas en die heb ik voor 6,95 bij de Gamma gekocht dit voorjaar.
Het werkte echt fantastisch. Mijn diertje was heel rustig in die tas, had babbels voor 10 en sloopte niks. Ik had zelf zoiets van gewoon proberen... stop er een speeltje bij en hou m in de gaten. Bijt ie zich er doorheen is het niet voor herhaling vatbaar en gaat het goed dan is het mooi meegenomen.
Ik gebruik m dus nog steeds af en toe bij bezoek aan dierenarts of bij logeerpartijtjes... tot nu toe zo'n 7 keer... gaat echt geweldig!

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #7 Gepost op: oktober 16, 2006, 14:53:23 pm »
Ik heb inmiddels een kattenbench en Kaya gaat hem vanmiddag in gebruik nemen voor een bezoek aan dierenarts, hij krijgt vandaag en pedicure behandeling.  :P

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #8 Gepost op: oktober 16, 2006, 15:39:45 pm »
Ik heb inmiddels een kattenbench en Kaya gaat hem vanmiddag in gebruik nemen voor een bezoek aan dierenarts, hij krijgt vandaag en pedicure behandeling.  :P

Zoek je wel een mooie kleur  nagellak voor Kaya uit :)

Tommy

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: oktober 16, 2006, 15:45:04 pm »
Hee lachen die tas... Ik heb zelf ook zoiets voor Pino. Het is een katten/konijnenvervoerstas en die heb ik voor 6,95 bij de Gamma gekocht dit voorjaar.
Het werkte echt fantastisch. Mijn diertje was heel rustig in die tas, had babbels voor 10 en sloopte niks. Ik had zelf zoiets van gewoon proberen... stop er een speeltje bij en hou m in de gaten. Bijt ie zich er doorheen is het niet voor herhaling vatbaar en gaat het goed dan is het mooi meegenomen.
Ik gebruik m dus nog steeds af en toe bij bezoek aan dierenarts of bij logeerpartijtjes... tot nu toe zo'n 7 keer... gaat echt geweldig!
;D Hahaa ja die heb ik dus ook! Voor de niet extreem knagende vogels bevalt hij uitstekend :thumsup: Ik doe soms 1 kant open en dan zit Vlinder op de rand naar buiten te loeren. :)

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #10 Gepost op: oktober 16, 2006, 16:33:58 pm »
Zoek je wel een mooie kleur  nagellak voor Kaya uit :)

:offtopic:  Nou het vangen ging prima, Kaya zat in no-time in de bench, toen wachten bij de dierenarts....20 minuten  ??? en toen kwam het bericht dat ze was weggeroepen voor een spoedgeval en ze zou niet meer terug komen vandaag  :o
De assistente wilde het wel even zelf doen, maar nee  :(  ik heb maar een nieuwe afspraak gemaakt voor woensdag. Dus helaas geen manicuurtje en geen nagellak-kleurtje....

giggles

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: oktober 28, 2006, 17:27:29 pm »

Wij hebben zelf ook zoéén...
Daarbij hebben we er een aantal zitstokken ingezet (via de buitenkant vastgeboord).
Zo kunnnen de gaaien goed zitten en tussen de stokken kunnen we een voer en/of drinkbak klemmen.

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #12 Gepost op: oktober 28, 2006, 22:32:35 pm »
Ik heb er nog geen stokken in gezet, mocht hij een keer een langere afstand mee moeten dan maken we er wel zitstokken in.

Maar voor een kort stukje kan hij wel op een handdoek op de bodem scharrelen.