Auteur Topic: Mijn lieve, gefrustreerde mannetjes  (gelezen 1891 keer)

jeske5

• Gast
Mijn lieve, gefrustreerde mannetjes
« Gepost op: oktober 09, 2006, 08:58:29 am »
Donut en Muffin zijn allebei mannetjes...dat is nu wel duidelijk. Muffin zit sinds een paar dagen constant op een zitstok te rijden. ik vind het zo zielig om te zien...Ze zijn hele goede vriendjes, dat wel, maar ik heb het gevoel dat ze toch met ieder hun eigen vrouwtje veel gelukkiger zouden zijn. Zeker Muffin.
Het probleem is alleen dat mijn vriend echt geen vogels meer erbij wil, en dus komen die popjes er niet. Kan ik nog iets anders doen om te zorgen dat Muffin niet meer heel de dag zit te rijden?

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn lieve, gefrustreerde mannetjes
« Reactie #1 Gepost op: oktober 09, 2006, 09:09:49 am »
Uhm...hier hebben ze wel hun popjes, maar ook hier 'rijden' ze op hun pluktouw hoor  cheesy2 en ook de popjes doen dit  ;)
Dus mijn vraag, hoe weet je zeker dat het mannetjes zijn?

jeske5

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 09, 2006, 10:05:44 am »
Van Donut weten we het zeker. Van Muffin niet voor 100%, maar wel voor 99%. Het is qua gedrag gewoon echt een mannetje.
Ik weet ook wel dat ze altijd wel eens een keer rijden, maar Muffin doet niet anders meer!

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #3 Gepost op: oktober 09, 2006, 10:08:45 am »
Misschien de tijd van het jaar...Vinnie, net papa van 3 kippies, rijd nu echt een keer of 10 per dag op zijn pluktouw.

Tammy doet normaal ook niet anders...en Blue doet vrolijk mee op een ander touw  ;D

Ik denk niet dat je het sneu moet vinden, het beste zou natuurlijk 2 popjes erbij zijn, maar hier hebben ze elkaar en doen ze het ook op pluktouw, dus ja  ;)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #4 Gepost op: oktober 09, 2006, 16:05:37 pm »
Weet je Jeske, gedrag zegt niet alles. Joda vertoont alle tekenen van een popje, venijnig, fel, supereigenwijs, maar het bleek toch een mannetje. Nu rijdt hij regelmatig op zijn speeltje.
Cody weten we niet. Cody vertoont heel ander gedrag, lang niet zo fel, veel minder eigenwijs, in tegenstelling tot Joda bepaald niet dol op handen, in tegenstelling tot Joda heeft Cody nooit gebeten. Ondanks dat Cody bijna het tegenovergestelde is, zou je denken dat het toch een mannetje is.
Joda en Cody zijn meestal dikke vrienden en dan ineens is het een paar dagen strijd en dan weer weken dikke maatjes en dan bijten ze weer in elkaars pootjes om maar als eerste ergens bij te kunnen. :P
Maar ze slapen samen, dicht tegen elkaar aan. Ze hebben in hun goede buien veel liefde aan elkaar en in hun slechte buien in elk geval veel afleiding aan elkaar. ;)
Ze hebben dan misschien niet the love of their live, maar wel een leuk maatje! ;)

jeske5

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: oktober 09, 2006, 16:13:41 pm »
Ze zijn ook echt dikke maatjes, dat klopt. En misschien is Muffin toch een popje...al kan ik me dat bijna niet voorstellen.
Ik heb op dit moment gewoon het gevoel dat ik ze nog gelukkiger kan maken als ze allebei hun eigen partner hebben, van het andere geslacht. Misschien eerst Mufje maar eens laten testen..

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: oktober 09, 2006, 17:59:06 pm »
Als je het zeker wil weten, zul je dat idd moeten doen.. ;)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #7 Gepost op: oktober 09, 2006, 18:08:17 pm »
Mufje! :o  :)  ;)

jeske5

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: oktober 09, 2006, 19:04:28 pm »
Mufje! :o  :)  ;)

cheesy2  cheesy2  cheesy2
Als je hem zou zien, zou je het ook echt een Mufje vinden! Het is zo'n sul!

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #9 Gepost op: oktober 09, 2006, 19:25:20 pm »
Mufje vind ik grappig  cheesy2

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #10 Gepost op: oktober 09, 2006, 21:42:36 pm »
Ja ik ook wel! Maar ik dacht even wat lees ik nou? ;D