Hm dit weekend in 1 dag weer 2 overgezet...dus het is te doen hoor Angelique!
Nou ik ben Kaya aan het overzetten op eco. Maar nu zit tie op de nutribird!!!!! Hij hongerde zichzelf al 3 dagen uit. At beukensnippers, papier en karton. Dus alles moest verwijderd worden van de kooi. Dus ik dacht vanochtend: ik doe ook wat harrisons en wat nutribird in zijn bakje.Hij begon gelijk de vreten van de Nutribird. Dus ik twijfel nog even wat ik moet doen. Of ik laat hem voorlopig op de nutribird en zet hem later op de eco. Of ik zet nog even door om hem opde eco te zetten. Wat hij volgens mij niet lekker vind!Ik denk er nog even over na, wat ik het beste kan doen.\Ben in ieder geval al blij dat hij op pellets zit!Gr Corina
Prettige wedstrijd
is dit ook in de dierenwinkel verkrijgbaar en zijn er eventueel ook proefzakjes te verkrijgen
Is dit ook in de dierenwinkel verkrijgbaar en zijn er eventueel ook proefzakjes te verkrijgen?
Sommige dierenwinkels verkopen het, maar de meeste dus (nog) niet. J zou het an kunnen kaarten bij je dierenwinkel. Ik heb zelf de Eco african, dat wil ik wel meenemen voor je.. Je hebt toch een Bonte Boer?