het is zo'n grote topic, dat ik morgen nog bezig ben met lezen, dus als het een domme overbodige vraag is dan, tja

. Mijn vraag is dus, ik geef coco XtraVital compleet food: premium.(icm fruit en groenten) Het is naar mijn mening een hele goede uitgebalanceerde mix van zaden,vruchten, eivoer, mineralen en vitamines enz.(4 schepjes en het hele bakje gaat leeg) Coco is er DOL op (en moet eerlijk zeggen, het ruikt ook heerlijk) Ik heb vorig jaar harrissons gevoerd, maar ben toen langzamerhand weer over gegaan op de premium (ben nogal laks in de bestelling

dus zat al zonder voordat ik er erg in had?) maar ik lees hier zoveel possitieve reakties op die ecobird dat ik denk...kan het dan nog beter, want coco ziet er prachtig uit,(maar hoe dat dan zal zijn op de lange duur weet ik dus niet?) hooimeyer vond dat coco een raffelige staart had en bij sommige veren(bij de basic) een beetje anders van kleur dan zou moeten zijn, dus ben ik gelijk op de harrisons over gegaan(hier sprak ook iedereen possitief over H) maar,nu achteraf nu coco weer alleen op die premium zit, vind ik (en das echt waar) zijn verenpak en uitwerpselen er beter uitzien dan vorig jaar?? wat is jullie advies, want ik wil het echt wel goed doen, maar ik wil het mezelf en natuurlijk coco het er niet ingewikkelder op maken