Auteur Topic: Eco-Bird  (gelezen 46214 keer)

arie

• Gast
Re: Eco-Bird
« Reactie #60 Gepost op: april 13, 2005, 12:20:02 pm »
HET VOER IS IN PRINCIPE VEEL LANGER GOED DAN DE 6 MAANDEN DIE OP DE EMMER STAAT MAAR DAT IS AFHANKELIJK VAN DE MANIER WAROP HET BEWAARD WORD KOEL +DROOG HET GRUIS WORD NU BETER AFGEZEEFT EN BEVAT HET VOER NU GEEN SOJA MEER
 EN PS HARRISONS IS GEXTUDEERD DAROM IS DIE BROK HARDER EN ECOBIRD IS KOUD GEPERST OM HET LEVEN IN DE BROK TE LATEN

Wickingh

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: april 13, 2005, 12:41:06 pm »
Hallo Arie,

je hoeft je posts echt niet in alleen maar hoofdletters te typen, dat wil zeggen dat je loopt te schreeuwen en dat komt niet altijd even prettig over.het maakt het ook niet zo prettig leesbaar.
Kan jij mij vertellen hoe het eigenlijk zit met de al dan niet samenhang tussen happybird/prettybird/ecobird?

mvg Frank

terra

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: april 13, 2005, 20:47:52 pm »
hallo allemaal
nou coco en terra heb ik nu sinds vrijdag op de eco pellers geprobeert te krijgen en ook al zag het er in het begin goed uit ze hebben nu al sinds zaterdag geen pellets meer gegeten en dus denk ik dat ik er maar mee op houd.
eerst hebben ze 3 dagen niet gegeten en toen ben ik weer groenten bij gaan geven omdat niet eten ook niet goed is. sinds gister krijgen ze weer wat zaadjes er bij maar de pellets worden niet aangeraakt en als ze al worden aangeraakt is het om ze uit de bakjes te gooien.
vandaag heb ik ze maar weer wat van de oude pellets gegeven zodat ze toch iets van voeding binnen krijgen.
elke keer als ze een eco pellets pakken schudden ze met hun koppies echt zo van bah niet lekker.
gr angela :CENS

Wickingh

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: april 13, 2005, 21:47:44 pm »
Hai Angela,

ik wil niet de wijsneus uithangen , maar je laat je wel weer door je vogels manipuleren, wel vol blijven houden JIJ bent de baas niet je witkuiven,

mvg Frank

terra

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: april 13, 2005, 21:49:50 pm »
maar is het dan niet heel slecht dat ze niet eten en nu alleen groente eten?
heb ook nog geprobeert om het lekkerde te maken met wat vruchtensap zoals loes aanraadde maar niks hoor
gr angela

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #65 Gepost op: april 14, 2005, 10:38:43 am »
Je geeft het denk ik een beetje te snel op.. Het kan echt weken kosten voor ze er aan wennen.. ;)

arie

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: april 14, 2005, 12:27:01 pm »
Hallo Arie,

je hoeft je posts echt niet in alleen maar hoofdletters te typen, dat wil zeggen dat je loopt te schreeuwen en dat komt niet altijd even prettig over.het maakt het ook niet zo prettig leesbaar.
Kan jij mij vertellen hoe het eigenlijk zit met de al dan niet samenhang tussen happybird/prettybird/ecobird?

mvg Frank
dat van de hooft letters wist ik niet en over de naamsverwarring de bedrijfs naam is happy bird wij verkochten prettybird maar waren over de langeretermijn resultaten niet tevreden gespreken met de fabriek leverde weinig op en wijzegingen waren er alleen op de verpakking en niet in de voeding ze zaten er alleen verborgen in
en hebben besloten ons ijgen voer te laten maken zonder mogenlijke storende ingredienten zoals geur,kleur,smaakstoffen,suiker,zout,cnzerveermidelen,pesticiden,
een happybird voer bestaat niet er is alleen imand die de naamsbekentheid gebruikt om het voer van wagner te verkopen

Wickingh

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: april 14, 2005, 12:41:02 pm »
Hallo Arie,

ff over de hoofdletters ,geeft niet maar als je het van niemand hoort kom je het ook nooit te weten toch.
Voor de rest bedankt dat maakt het een stuk duidelijker hoe het nu zit, ik had het er van de week nog met iemand over gehad hoe het nu exact in elkaar stak. nu is het me volledig duidelijk,

mvg Frank

billy

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: april 17, 2005, 18:41:52 pm »
Hoe bewaren jullie de pellets? ik heb ze nu gewoon boven staan waar geen verwarming aan is, maar als het straks warmer weer word waar dan?
Groetjes Els

Wickingh

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: april 17, 2005, 18:50:22 pm »
Hai,

bij mij zitten ze gewoon in de plastic container waarin de pellets geleverd worden,

mvg Frank

billy

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: april 17, 2005, 18:53:14 pm »
Ja hier ook hoor, maar ik bedoel als het straks warmer word staan ze dan niet te warm, moeten ze dan in de koelkast of zo.
Groetjes Els

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #71 Gepost op: april 17, 2005, 18:59:38 pm »
Geloof het niet hoor. Ik heb ze vorig jaar zoner ook gewoon in de emmer gehad en niet in de koelkast...

billy

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: april 17, 2005, 19:01:44 pm »
Gelukkig, want dan is mn koelkast vol. :)
Bedankt voor jullie reacties
Groetjes Els

Wickingh

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: april 17, 2005, 19:02:04 pm »
Hai,

volgens mij ook niet, het beste is natuurlijk wel om het zo donker en koel mogelijk te houden,maar een koelkast lijkt me overdreven,

mvg Frank

Cheetah

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: april 17, 2005, 22:49:58 pm »
Ik bewaar het altijd onder mijn ben :)