Ik heb een bedrijfje in dierenvoer en heb een tijdje eco verkocht. Ook mij is het wel gebeurd dat ik verpakkingen geleverd kreeg die geen zegel lipje meer hadden. Ook heb ik wel verpakkingen gekregen die geen houdbaarheids stikker hadden Ik voer zelf nog steeds eco (de Müller 1,5 schepje, de Maracana 2) en ben er tevreden over.
De reden dat ik het niet meer verkoop heeft niets te maken met de kwaliteit, maar met een spelletje wat door derden met mij gespeeld is.
Heel even over taalgebruik. Ik ben zelf zo woordblind als je maar kan zijn (wie heeft toch dat woord met die y bedacht voor mensen die toch al beroerd kunnen spellen?

). Toch heb ik een hogere opleiding en ben ik zeker niet dom. Als ik tijd en zin heb schrijf ik mijn berichten eerst in Word en doe ik spelling controlle, vaak ook niet. Ook ik heb een eigen bedrijfje. Ecobird is geen multi national en heeft dus ook geen middelen om mensen in dienst te nemen die hun PR doen. Juist het feit dat ze zelf de moeite nemen om op vragen te reageren vind ik erg sympathiek!