Uhm Nynke...beslist niet lullig bedoeld hoor, maar ik zag net dat jullie sinds 30 augustus jullie 1e valkparkietjes hebben en dat je toen nog naar info over deze diertjes vroeg

Inmiddels hebben jullie volgens mij aardig wat kuifjes in huis?

Ik denk niet dat je al een kaketoe moet nemen...eigenlijk weet ik dat wel zeker

. Het is TOTAAL iets anders dan een valkje. Ik hoop dat je dat heel goed in de gaten hebt..of er iig achterkomt als je je er flink in verdiept. De meeste (ook ervarener) papegaaienmensen zien er al vanaf en dat is niet zomaar. Bekijk asjeblieft ook de site die ik eerder linkte...en zoek vooral naar de negatieve/moeilijke kanten. Iedereen is snel verkocht aan zo'n zachte , witte, pracht knuffel...maar dat zijn ze niet ook al lijkt het wel zo!!! en die andere kant ...daar kun je echt niet omheen. Echt waar...weet wat je doet!! En doe het niet...iig voorlopig niet

En verlies je ook niet in de verhalen van mensen die nog maar een paar jaar 1 hebben en nu misschien nog ergens roepen dat het wel kan of dat zij t bewijs zijn...ze hebben voorlopig nml nog niets bewezen
Opzich hebben jullie de meest ideale mini kaketoes al in huis...jullie valkjes

Ik denk dat je daar uiteindelijk meer van geniet, omdat je meer echt kunt genieten zonder alle zorgen die een kaketoe met zich mee brengt