jammer dat het weer niet is gelukt
maar een vraagje waarom pas weer volgende week en niet van het weekend ben je niet bang dat ie dadelijk foetsie is
Nee, ik ben niet bang dat de vogel dadelijk foetsie is omdat hij nu echt zijn vaste plek heeft in de berk, achter mijn tuin.
Ook denk ik dat de vogel terug blijft komen op zoek naar Gijs, de Kaketoe van Jeffery, want die klikken met elkaar.
Het was echt leuk om te zien dat toen die Goffini dichtbij Gijs was, hij blaadjes en takjes ging plukken zo van......Dit is voor jou

Het ligt ook echt niet aan de wil maar inderdaad is het zo dat mijn baas mij ook nog wel eens wil zien en de komende dagen vooral in de nachtdiensten. Verder zit Jeffrey met zijn studie natuurlijk en dat is het maar net wanneer wij samen kunnen.
Ik maak niets zonder Gijs en Jeffrey erbij.
Wij doen er echt alles aan......
Heeft iemand trouwens wel eens ervaringen gehoord met vogellijm.
Ik weet dat het vroeger in Belgie werd gebruikt om vogels te vangen op takken enzo.
Wast dat spul er makkelijk af of is het giftig voor de vogel.
Ik heb onderzocht (naja, laten onderzoeken) of pepperspray een mogelijkheid was. Doet pijn maar is in geen geval schadelijke voor mens of dier daar er alleen voor consupmtie geschikte ingredienten inzitten.
Blijkt niet te werken bij vogels.....Had ik kennen weten natuurlijk want elmo eet peppertjes alsof het snoepjes zijn

Resteren nu, zeer sterk licht om de vogel te verblinden als hij laag in de boom zit en ons tijd geeft hem te vangen, nadat Gijs hem gelokt heeft of De vogel enorm nat spuiten om diezelfde reden of dus die vogellijm.
Wederom vandaag emails verstuurt naar dierenartsen, Amivedi en de dierenbescherming, maar de meesten reageren niet eens!
Ben ook aan het zoeken naar zogenaamde mistnetten...die schijnen ook goed te zijn.
Naja, je merkt dat ik er mee bezig ben en daarbij lassen wij ook express weer een pauze in om de Goffini weer even tot rust te laten komen.