Wees maar blij dat Pinkey zich er nu druk om maakt dat ze zich niet kan wassen. Als ze grotere zorgen had (pijn of zo) zou ze daar waarschijnlijk niet echt mee bezig houden. En samen onder de douche is toch ook nog een optie? Hoe is het met de jaloerse Mickey en de van niets wetende paardjes? Heb je daar allemaal nog tijd voor?
Sterkte en zorg goed voor ze allemaal (menno niet te vergeten)

haha, ondertussen weet je het al: ik heb tijd genoeg deze week. hihi. lekker vakantie.
het gaat goed met Pinkey. ze speelt een beetje, maar doordat ze niet kan klimmen is ze gebonden aan waar ik haar neerzet.
de speelboom vindt ze nog te spannend en ook daar kan ze zich niet goed verplaatsen.
ze heeft er gisteren voor het eerst samen met Mick in de boom gezeten en ze tonen niet veel interesse in elkaar.
Pink ging wel heel uitdagend een speeltje voor MIcks neus wegpikken.

verder vindt ze Mick maar griezelig groot.
er staan foto's op Menno's camera, maar daar krijg ik ze niet af. als Menno vanaaf thuis komt zal ik wat foto's plaatsen.
Pink begint ook wat meer te pruttelen.
gisteren heeft ze zowaar een krijsaanval gehad.

en ze danst heel enthousiast.

ze is beperkt in alles, maar ondergaat het rustig.
en met de dag lijkt het beter te gaan.
het kroelen van mij met haar heeft tot gevolg dat ze daarna vindt dat de veertjes niet goed zitten.
op het moment van kroelen geniet ze met volle teugen. daarna wordt ze dus boos.
sproeien is goed, want dan droogt niet alles helemaal, maar ook dat zorgt ervoor dat ze zich daarna wil wassen.
beetje jammer. maar goed, het is niet anders even.
ze wast wel al haar speelgoed ter compensatie

cortom: ze slaat zich er tot nu toe goed doorheen