Er was nog geen uitslag binnen bij de dierenarts, ben er toevallig vandaag geweest.
Nou, in de tijd dat het forum offline was (

) zijn er alweer 2 pietjes weg

1tje is naar mn nicht, en de ander is vandaag opgehaald door mensen uit Ten Boer.
Ook zijn er 2 pietjes met een mank pootje

Eerst de jongste van Jazz en Iggy, en een paar dagen later een andere van Jazz en Iggy.
Die zitten nu maar binnen in een "ziekenkooitje" waar ze lekker rustig zitten, want buiten in de voliere kropen ze in een hoekje en werden ze door de anderen aangevallen

Ik denk dat de jongste een teentje gebroken heeft, want hij houd hem steeds onder zn voetje i.p.v. erachter.
Dus in plaats van zo: ||
||
Zitten de teentjes zo: |||
|
Deze pietjes gaan ook niet weg zolang ze nog een zeer voetje hebben.
Want ze staan er absoluut niet op
En als van het geparelde kleintje het teentje raar blijft staan, dan gaat ie ook niet naar een nieuw huisje.
Met dit warme weer heb ik de waterbakjes lekker in de voliere staan, maar het sproeien met de plantenzpuit vinden ze ook heerlijk!
Vooral Harley

(foto´s zijn met mobiel gemaakt, dus ze zij niet zo duidelijk

)

Van de week is was er midden in de nacht (1 uur) ineens grote paniek in de voliere.
Dus meteen ons bed uit en kijken, maar we konden niks vinden.
De pietjes waren nog wel in paniek, dus even tegen ze gepraat en toen werden ze al rustiger.
De albino is waarschijnlijk tegen het gaas ofzo aangevlogen, want er drupte allemaal bloed bij zn neusje vandaan.

Dat is gelukkig snel gestopt, en nu heeft ie er een mooi korstje zitten.
Zo, nu zijn jullie weer een beetje bijgepraat van die 5 dagen

Oh nee, nog wat vergeten! De broedblokken zijn er nu ook uit.
Zodra er weer vraag is, wil ik ze er wel weer inhangen, maar het is nu eerst mooi geweest zo