Bedankt voor de reacties.
Inmiddels is Pino 14 weken en woog vandaag slechts 349 gram.
Ik heb nog met Sjaak overlegd en hij denkt dat hij misschien wat meer babyvet heeft gehad.
Pino is verder namelijk wel actief en je voelt z'n borstbeen wel beter als eerst natuurlijk maar is niet messcherp.
Het eten van de pellets is niet veel beter geworden.
Hij mag alleen nog geen fruit en zaad omdat hij eerst goed op de pellets moet zitten.
Volgens het boekje zou dat al moeten zijn en zou hij al van de pap af moeten zijn maar Pino is een uitzondering.
Chico hadden we met 11 weken al van de pap.
Ondanks dat moesten we vandaag toch weer een keer overslaan met de pap, gewoon volhouden want hij probeert ons uit.
Als het nu al zo gaat dan ben ik bang wat de toekomst ons gaat brengen, we zien er nu al zo mee af.
Je neemt verdorie toch geen roodstaart om die te negeren omdat die dan wel eet, pfff moeilijk hoor...
Zo is het niet genieten van een nieuwe roodstaart, ik loop er alleen maar van te balen.

Ik heb ook al geprobeerd te pellets een beetje vochtig te maken en zelf te geven, beetje roosvice erover maar nee hoor.
Ik heb wel sinds gisteren wat Kaytee pellets erbij gedaan en die pakt hij nu wel makkelijker en eet hij als eerste.
Het kan me nu even niet schelen welk merk het is als hij maar aan de pellets gaat.
En ik las hier en daar al dat smaken toch verschillen dus misschien vindt hij deze wel lekkerder?
Het is het proberen waard vind ik. Morgen moet ik weer ff bellen en als het niet beter gaat neemt Sjaak Pino misschien terug om zelfstandig te maken.
Zou wel heel vervelend zijn als het zover moet komen want ik zie het dan wel als een falen van ons.
Ook al weet ik niet wat we nu verkeerd doen. Zoveel aandacht hebben we niet gegeven, minder als toen we Chico net hadden.
Pino zette vandaag trouwens wel een giga keel op toen ik 'm nat sproeide onder de douche. De afgelopen keren ging wel goed maar nu ineens niet meer.
En omdat Pino in z'n kooi alleen maar op z'n touwring zat en verder nergens anders in de kooi, dus ook niet bij de voerbakjes, heb ik die nu even weggehaald, hij is helemaal van slag. Hij is aan het fluiten en roepen en zit gefrustreerd op de bodem te graven, zucht...