Dat dacht ik inderdaad ook Corina, dat ze een snelle stofwisseling zouden hebben. Maar schijnbaar kon de melk van die kerstster (die hij vast met dat ene hapje ook binnen heeft gekregen) wel langer doorwerken. Vandaar dat ik hem liefst het hele weekend nog iets in de gaten moest houden. Maar dat hij nu niets verontrustends had, was volgens DA wel heel gunstig. Hij dacht dat als hij nu (na anderhalf uur) nog geen tekenen vertoonde, hij er waarschijnlijk geen last van zou hebben.
Maar dat nam nog steeds niet weg dat die melk dus wel langer kon werken, dus dat er wel goed opgelet moest worden.
Ik had zelf ook gehoopt dat er iets zou zijn om al voordat er iets aan de hand was, te zorgen dat hij helemaal geen last zou krijgen. Maar dat is er dus jammergenoeg niet.
Tot nu toe heb ik ook nog geen stukje kerstster gevonden, dus ik denk dat ie het wel heeft opgegeten.
Ondertussen doet Cody een verwoede poging om mijn typende vingers en het rode lampje van de muis te pakken te krijgen, dus tot nog toe nog steeds even brutaal

@Lejah: Je hebt gelijk hoor, Cody heeft eerst een maand of 3 Koko geheten, maar daar reageerde hij nooit op. Op moment dat je maar een woord met ie klank riep, floot ie gelijk terug en had je de aandacht te pakken. Vandaar dat hij omgedoopt is tot Cody.