De moeder van mijn buurvrouw heeft een amazone, een oude van een jaar of 30. Ik had al eens gezegd dat ze als ze hem kwijt wou, aan mij moest denken!

Hij zit in een kooi van 40 bij 60 en voor hij bij haar kwam in een héél klein kooitje. Hij is nu een jaar of 8 bij haar. Ze had hem van een oude dame die er nooit meer naar omkeek na de dood van haar man. Maar goed ze is nu zelf gaan samenwonen na de dood van haar man en het beestje moet weg ..

Ik zit nu natuurlijk met het probleem dat ik nog steeds met Ton te maken heb en die zit niet te wachten op een papegaai er bij. Ik zat al te denken, als ik hem nu eens in deze kooi hou tot ik verhuis, hij is het toch gewend en zo'n kleine kooi kan je makkelijk kwijt.. Een half jaar meer of minder maakt ook niet uit en ik ga natuurlijk wel beginnen met tammaken, dus afleiding krijgt ie wel. Maar Ton kan nog altijd nee zeggen natuurlijk.

Maar... nu sprak ik Pascal op MSN en.. die zegt: je weet wat ik gezegd heb he Loes, ik weet wel dat je het niks vindt..
Oh!

Ikke blij, want ik vond het niks met een jonge vogel, maar vind het een ander verhaal met deze!
Dus: als het van Ton niet mag, neemt Pascal hem zo lang!!

Dus ik heb een amazone binnenkort, al zit ie dan misschien eerst bij Pascal!!