Auteur Topic: Yiska kroelt met veer..  (gelezen 52788 keer)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
Re: Een amazone aangeboden gekregen!
« Reactie #435 Gepost op: februari 12, 2007, 15:11:14 pm »
Wat me opvalt is dat zodra er mannen in huis zijn, ze naar mij aanvalt! Toen ik in mijn lip gebeten was, was ik ook met en man aan het praten (die was de computer aan het maken)! Toen hij nog een keer terugkwam was het het zelfde verhaal: Yiska wou weer aanvallen!

Loes,

ik zie dit toch als een positief iets. Dat hij jou pakt bij het in de buurt zijn van een 'rivaal'.

Orrie doet dit ook he. Die pakt mij ook wannee r mijn moeder of mijn zus te dicht in de buurt komen.

Een voor ons vervelend Amazonetrekje.

Pascal

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #436 Gepost op: februari 12, 2007, 16:22:41 pm »
Ja, ik leg het zo uit, heb het vaak gehoord bij amazones.. En prettig als ik daar rekening mee kan houden!! :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #437 Gepost op: februari 20, 2007, 19:42:16 pm »
Even een update over Yiska! Yiska is zover dat hij echt geniet hier! Hij is nu helemaal los en doet mee zodra er gepraat wordt!!  :) Ook als ik zing doet ie mee met fluittonen en geluiden!! cheesy2 Van de week heb ik ze samen in de tuin gezet allebei op een tuinstoel en Yiska geniet als een gek!! (nooit zoiets meegemaakt natuurlijk!!). Toen ik hem pakte, beet ie me flink, maar hij moest toch mee, daar had ie duidelijk nog geen zin in!! Heb geen krimp gegeven. Vanmiddag hebben ze weer een uur in de tuin gezeten en hij geniet zo ontzettend, is erg leuk om te zien. En weer beet ie flink (bloed) in mijn hand! Zal wel een keer over gaan denk ik. Ik ben inmiddels flink gehard in beten, want het was de laatste tijd raak!  :o In het NOP vrijdag ben ik gebeten door een halsbandparkiet, net onder mijn wenkbrauw, daar zit nu ook een flinke  korst! :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #438 Gepost op: februari 20, 2007, 19:46:42 pm »
yiska beleeft nogal wat bij jou hé,een heel ander leventje als voorheen  :thumsup:

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #439 Gepost op: februari 20, 2007, 19:46:50 pm »
 coolthumb dat t lekker gaat met Yiska !!!
Jammer alleen van dat bijten , hoop voor je dat ie dat ooit nog eens minder gaat doen...

En ben beetje (positief) jaloers hoor , dat je Yiska al zo buiten kan zetten..zo lekker voor hem ...
Hoop met Lorre ook tegen de zomer zover te zijn  ::)

Jeffrey

• Gast
« Reactie #440 Gepost op: februari 20, 2007, 19:59:29 pm »
haha Yiska is nu eindenlijk echt aan het genieten dankzij jou!!  :thumsup: dat beesie weet niet wat haar overkomt  :thumsup:

ede

• Gast
« Reactie #441 Gepost op: februari 20, 2007, 19:59:40 pm »
Wat goed dat hij zo geniet! Echt leuk om te zien!

Wel balen van dat bijten. Maar dat zal vast gauw over gaan!  :thumsup:

giggles

• Gast
« Reactie #442 Gepost op: februari 20, 2007, 20:03:05 pm »
Goeie berichten Loes  :thumsup:
Yiska is natuurlijk veels te bang dat als jij hem uit de tuin wilt halen dat hij daar nooit meer heen mag (omdat hij het nooit gewent was) Daarom zal hij je wel bijten denk ik  cheesy2
Zal wel minder worden als Yiska doorheeft dat hij bij mooi weer altijd even in de tuin mag  ;D

Leuke berichten, erg gaaf Loes  :yahoo:

Pascalle

• Gast
« Reactie #443 Gepost op: februari 20, 2007, 20:07:30 pm »
Wat een boef is Yiska  :)
Maar zo te horen vindt hij je toch wel lief, dat moet wel met zo'n bazinnetje  :hart:

TWEETY

• Gast
« Reactie #444 Gepost op: februari 20, 2007, 20:11:34 pm »
super voor yiska  :thumsup:
voor jouw vingers is het wat minder  console

en dat van het nop verwonderd mij niets loes  :)
ik heb je daar bezig gezien  ::)  hoe je elke vogel liefst eens apart wil knuffelen   :(
en af en toe is er èèntje die dat niet bevalt  :)

qliqi

• Gast
« Reactie #445 Gepost op: februari 20, 2007, 20:14:32 pm »
wat leuk is dat als ze zo duidelijk laten merken ergens waanzinnig van te genieten  :thumsup:

Hij probeert je wel uit hè? Balen van dat bijten. Hoop dat ie dat snel opgeeft, heeft er waarschijnlijk lang succes mee gehad.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #446 Gepost op: februari 20, 2007, 21:03:46 pm »
Ja, maar bij mij dus niet.. weet zeker dat het overgaat!! :thumsup:

Sandra... die halsbandparkiet spoort niet.. :( Echt niet.. Vraag maar aan Pascal. Het was een pratende, hele makke, maar hij was al aan het etteren bij een andere gaai, hij wou steeds het fruit van die ander afpakken en van mij wou hij het niet! Hij zei: kom maar, kom maar! En floot een leuk melodietje> Ik moest er wel om lachen, het klonk zo grappig! En ineens vloog hij op en viel me aan, onder mijn wenkbrauw!! Vliegend dus!! :o Niet normaal!! Ik was echt boos!! En stel dat het een klein kindje geweest was?

TWEETY

• Gast
« Reactie #447 Gepost op: februari 20, 2007, 21:07:14 pm »
ja zeg ! niet normaal , zouden ze dan niet overwegen om die apart te zetten  ???
zou inderdaad een slechte ervaring zijn voor een kind  :(
en dat is zeker niet de bedoeling

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #448 Gepost op: februari 20, 2007, 21:24:07 pm »
Ik had het eigenlijk moeten zeggen.. ik zal het op hun forum zetten! ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #449 Gepost op: februari 20, 2007, 21:51:34 pm »
Geweldig dat Yiska zo heeft genoten in de tuin Loes...en heerlijk dat jij daar weer van mocht genieten :a036: :-*

dat avontuur met die halsband is idd minder. Lijkt me niet erg handig om die op zo'n plek te plaatsen. :(