Auteur Topic: Inlichten van je buren  (gelezen 1699 keer)

Jeffrey

• Gast
Re: Inlichten van je buren
« Reactie #15 Gepost op: januari 02, 2007, 18:39:41 pm »
haha ik heb de hele zolder, en daar staan mijn vogels ook. Toen ik mijn kaketoe's  kreeg heb ik het wel ff gezegt tegen mijn buurmeisje haha nou meisje   ;D ze is 22 maar buurmeid klinkt zo raar   ;D maar zij slaapt ook op zolder en aangezien mijn kaketoe's nogal probleem papegaaien waren toen ik ze kreeg, leek het me wel verstandig om het even tegen haar te zeggen.  ;) en ze heeft nooit wat van het geschreeuw gehoord vertelde ze  :thumsup: dus de muren zijn hier ook dik genoeg  ;) en onze buren vinden het erg leuk!! haha ik het begin zeiden heel veel mensen er fiets een jongen door de buurt met 2 kaketoes op zijn stuur!!.. haha en dan konden hun zeggen dat is onze buurjongen  :) we hebben gewoon hele lieve buurtjes  ;)

Jeff

Offline Rossi 46

• Het komt zoals het komt
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • TUVIX en KATO
« Reactie #16 Gepost op: januari 02, 2007, 19:15:41 pm »
haha ik heb de hele zolder, en daar staan mijn vogels ook. Toen ik mijn kaketoe's kreeg heb ik het wel ff gezegt tegen mijn buurmeisje haha nou meisje ;D ze is 22 maar buurmeid klinkt zo raar ;D maar zij slaapt ook op zolder en aangezien mijn kaketoe's nogal probleem papegaaien waren toen ik ze kreeg, leek het me wel verstandig om het even tegen haar te zeggen. ;) en ze heeft nooit wat van het geschreeuw gehoord vertelde ze :thumsup: dus de muren zijn hier ook dik genoeg ;) en onze buren vinden het erg leuk!! haha ik het begin zeiden heel veel mensen er fiets een jongen door de buurt met 2 kaketoes op zijn stuur!!.. haha en dan konden hun zeggen dat is onze buurjongen :) we hebben gewoon hele lieve buurtjes ;)

Jeff

Dat zal in het begin ook wel een vreemd gezicht zijn geweest voor de mensen.

Offline Rossi 46

• Het komt zoals het komt
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • TUVIX en KATO
« Reactie #17 Gepost op: januari 02, 2007, 19:16:53 pm »
Wij hebben de buren ook echt niet ingelicht. Waarom zou je? Ze hoeven niet alles te weten....  ;)

daar heb je gelijk in.

noa

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: januari 02, 2007, 22:29:47 pm »
wij wonen in een flatje, en hebben de buren ook niet ingelicht.
de buren links hebben wij nog nooit gezien, alles zit daar potdicht :S
maar ik kwam een keer mijn andere buurvrouw tegen en die vroeg " hebben jullie soms een papegaai?
ik dacht  :oops:
maar ze zei dat ze haar afentoe hoorde,en dat ze het wel leuk vond woohoo
wij blij :yahoo:

Jeffrey

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: januari 03, 2007, 00:58:37 am »
wij wonen in een flatje, en hebben de buren ook niet ingelicht.
de buren links hebben wij nog nooit gezien, alles zit daar potdicht :S
maar ik kwam een keer mijn andere buurvrouw tegen en die vroeg " hebben jullie soms een papegaai?
ik dacht :oops:
maar ze zei dat ze haar afentoe hoorde,en dat ze het wel leuk vond woohoo
wij blij :yahoo:

leuk he als mensen zo positief op je vogels reageren  :thumsup: ik voel me altijd zo trots als mensen zo positief over m'n vogels praten  coolthumb zeker ook omdat de mensen in de buurt eerst van die bijtende kaale dingen zagen, en nu mooie lieve vogels die gek zijn op iedereen en met iedereen willen kroelen  :-[  elke keer als ze dan zeggen; nou als je zag wat het eerst was, onvoorstelbaar! dan voel ik me weer apen trots  :yahoo:

Jeff

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
  • Lorre en Diesel
« Reactie #20 Gepost op: januari 03, 2007, 10:17:28 am »
Ik woon in een rijtjeshuis , aan de ene kant wonen mensen met een eigen zaak (indische toko) , die komen snachts thuis en gaan dan met potten en pannen rammelen  :CENS
Aan de andere kant een ouder stel die om 9 uur naar bed gaan en sochtends om 5 uur opstaan ( voor de lol)
Ik heb ze niet ingelicht , nu zullen ze ook wel komen vragen mochten ze er last van hebben , maar ja .. de valkparkiet maakt hier de meeste herrie :seestars: en mn kinderen horen ze ook nooit ..
De overburen(oudere mensen) zijn helemaal enthousiast , die hebben zelf altijd gaaien gehad vroeger , maar wilden nu door leeftijd niet meer aan beginnen , die vinden helemaal leuk als ik met kids en Diesel aan de wandel ga haha