Auteur Topic: enge droom of wat?  (gelezen 6675 keer)

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
enge droom of wat?
« Gepost op: januari 04, 2007, 01:39:21 am »
hoi allemaal, ik wilde net gaan slapen, kijk ik in cor dr kooi, hangt ze als een vaatdoekje over haar stokje heen, normaal zakt ze wel een beetje in, maar nu was t wel heel erg!
dus ik gelijk  :(  heb maar heel zachtjes tegen haar gefluisterd, ze had haar oogjes wel open, maar ze "keek" niet echt, beetje afwezig dus, en ze piepte een beetje..
ze zit nu weer ingezakt op haar stokje, nogsteeds een beetje te piepen, heeel erg zachtjes, als of ze mummelt..  is een heel zielig gezicht,
dacht eerst misschien droomt ze wel  eng.. maar ik weet niet eens of parkietjes wel dromen.. nu zit ze nog verder ingezakt.. ze hangt echt op haar stokje.. dat doet ze normaal niet...
phoe krijg t wel ineens benauwd hier nu  :cry: als er nu maar niets is...

weet al hoe het gaat vnncht kan ik weer niet slapen..  :(  als er maar niets ergs is!  :cry:

nic

Offline Dianne

• Super Parrot
Re: enge droom of wat?
« Reactie #1 Gepost op: januari 04, 2007, 01:42:42 am »
Dat is inderdaad eng altijd. Kan het zijn dat ze iets vreemds ziet waar ze naar zit te tuuren of zo?

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #2 Gepost op: januari 04, 2007, 01:46:02 am »
nee het is donker om haar heen, ze zit schuin gezakt door haar pootjes, daar ene pootje zit helemaal onder haar en die andere naast haar... volgens mij slaapt ze niet want ze heeft haar ogen open, en knippert geregeld, als ze wil slapen doet ze wel haar ogen dicht als ik erbij sta, als ik zachtjes fluister tegen haar rilt ze met elk woord! :cry:

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #3 Gepost op: januari 04, 2007, 01:46:56 am »
ze hangt nu zover over haar stokje dat haar hoofd op gelijke hoogte is als het stokje, en haar staart in de lucht steekt!  :cry:
wordt weer geen nachtrust voor mij!  :cry:

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #4 Gepost op: januari 04, 2007, 01:53:02 am »
ok ze zit weer recht op nu, maar de blik in haar oogjes is weinig zeggend...  :( voel me al iets beter nu ze recht slaapt... volgens mij moet ik me niet aanstellen...
hoop dat ze morgen ochtend weer gewoon vervelend doet en dat er niets is.. truste allen

Cosch

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: januari 04, 2007, 07:06:30 am »
Dat klinkt idd heel erg gek. Ohh ik hoop echt dat er niks aan de hand is.

Hoe is het nu?

Dorian

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: januari 04, 2007, 08:31:32 am »
Ai....

Heb je een beetje geslapen?

Hoe is het nu?

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #7 Gepost op: januari 04, 2007, 11:26:02 am »
wel een klein beetje kunnen slapen gelukkig, dit kwam denk ik omdat ze vlak voor ik naar bed ging weer recht op zat. ze is net wakker en aardig suffig, maar gelukkig zit ze er nog! maar ik ben er nog niet helemaal gerust op  :( maar goed we zullen zien vandaag.
gr nic
ps ik weet dat honden kunnen dromen, maar zouden vogels dat ook doen, dat ze daarom zo raar deed vnncht?

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #8 Gepost op: januari 04, 2007, 11:29:59 am »
Vogels zien slecht in het schemer-donker, het zou kunnen dat ze iets zag wat ze niet kon thuis brengen maar als ze op een plaats staat waar ze altijd staat, zou dat ook weer een beetje vreemd zijn. Ik hoop voor je dat het gewoon een vreemde houding van haar was en dat ze voor de rest van de dag zich weer normaal gaat gedragen.  console

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #9 Gepost op: januari 04, 2007, 11:33:27 am »
ja ik hoop het ook. ze stond gewoon op haar eigen plekje, en er was naar mijn idee gister niets anders dan andere avonden hier in huis.
ik hou dr voorlopig goed in de gaten, zeker met slapen! ze zat naar mijn idee zo ver naar voren dat ze zo voor over kon kukelen  doh dat was waarom ik me zo zorgen maakte,
ze zit nu gewoon bij haar spiegeltje in t hoekje te suffen. dus laat dr ff gaan, misschien heeft zij ook niet best kunnen slapen..

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #10 Gepost op: januari 04, 2007, 21:44:29 pm »
even een updateje
ze is de heledag rustig geweest, beetje zitten beetje eten maar niet echt enthausiast, geen geklets in huize cor dus  :S
ze mocht naar buiten maar zat liever binnen, ze vraagt niet om aandacht dus we laten haar maar een beetje aan rommelen,
ik hou haar wel scherp in de gaten! hoop dat ze snel weer de oude wordt, want ik mis het wel nu hoor, dat ongelooflijke gekwettter!
gr nic

Cosch

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: januari 04, 2007, 22:30:45 pm »
Ja hou haar maar goed in de gaten!  :CENS

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #12 Gepost op: januari 04, 2007, 22:46:44 pm »
poetsen, beetje eten, net een ietsie pietsie pielie beetje gedronken..
ze zat net heel even in de speeltuin en het leek wel of ze vocht verloor, en dan bedoel ik echt een soort van incontinentie..
een heel spoor met hele kleine druppeltjes achter haar aan, maar niet continu, kleur loos.. dus ik hou haar voorlopig scherp in de gaten!

heb nog eens met mn pa gepraat waar hij cor vandaan had, hij zei dat hij in een dierenwinkel was, dat de verkoopster hem vroeg welke hij wilde hebben
en dat hij zei : steek je hand maar in t hok en de gene die blijft zitten wil ik hebben. dus ik denk dat ze zo ie zo altijd wel een beetje een zwak beestje is geweest,
maakt de liefde er niet minder om natuurlijk!!

maar als ik er zo aan denk heeft ze wel vaker van die vreemde dingen, zoals zich wilt schrikken terwijl het echt doodstil is in huis,
of van die gekke dingen als ineens wild gaan vliegen en overal tegenaan knallen, terwijl ze hier alles kent en daar normaal nooit last van heeft...

mn papa zei dat ze een beetje een minkukeltje is, maar minkukeltje of niet ik wil het beste voor mijn cor!  :hart:

Cosch

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: januari 04, 2007, 22:50:00 pm »
Ja dat klinkt allemaal niet goed in mijn ogen! Als ik jou was zou ik er een telefoontje aan wagen!  :CENS

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #14 Gepost op: januari 04, 2007, 22:52:20 pm »
ga ik denk ik ook maar doen, mare wie kan ik het beste bellen, want als ik toch langs wil voor de zekerheid moet het wel een beetje in de buurt zijn, heb alleen een fiets  :S en ga met dit weer niet met een parkietje op de fiets zitten   :(
deze ? http://www.dierenkliniekkralingseweg.nl/index.html das in de buurt voor mij zodat ik langs kan!
« Laatst bewerkt op: januari 04, 2007, 22:53:58 pm door 180sonic »