Hallo
ik ben van de week wezen kijken voor een vriendinnetje voor pino (de bb)
allereerst moet ik opmerken dat de dames schaars gezaait zijn
nu moet ik er ook wel bij zeggen dat ik niet voor een hele jonge vogel wil gaan ,maar voor een dame van 1a 3 jaar (4 jaar vind ik ook nog best

) maar dan wel een die in ieder geval gewent is aan mensen.
Dus toen we een dame gevonden hadden waren we helemaal blij
ik sprak af met deze meneer om te komen kijken en hem op te bellen diezelfde middag nog
nu zakte mijn broek nogal af toen ik te horen kreeg dat hij een andere gegadigde voorrang geven had omdat die de kooi ook wilde kopen en dat wilde ik niet
dus ja een beetje beduusd heb ik het gesprek afgesloten
maar hij zou mailen als de pop niet weg ging
wij gingen 's avonds op visite en koud aangekomen ging de telefoon de man van de bb
als we hem wilden hebben moesten we nu komen
ik was eigenlijk een beetje boos om de gang van zaken , maar mijn man had zo iets van kom op we doen het
dus wij weeer weg kids ingeladen naar huis om een kooi te halen
aangehouden door de politie we reden 25 km te hard (godzijdank geen bekeuring agent had een goede bui)
daar aangekomen leek het vogeltje niet eens meer op een bb en zij leek ook niet op de door ons wel bestudeerde foto

kalig en wat groen hoort te zijn was bijna zwart
ik weet niet wat er met het arme schaap aan de hand was ,maar daar ging ik geen geld aan spenderen
dat een diertje wat ik thuis heb ziek word en zorg nodig heeft dat is normaal ,maar ik ga geen dier kopen wat ik niet vertrouw
sowiezo was ze apart gegaan en zou ze worden getest , maar dit durfde ik niet aan dit was niet goed
dus wij zijn weer terug bij af voor de zoveelste keer
het ziet er onderhand naar uit dat ik dan toch voor een jong zal gaan