Auteur Topic: het baalverhaal rondom mijn zoektocht naar een bb dame  (gelezen 2946 keer)

charon

• Gast
het baalverhaal rondom mijn zoektocht naar een bb dame
« Gepost op: januari 10, 2007, 12:22:09 pm »
Hallo
ik ben van de week wezen kijken voor een vriendinnetje voor pino (de bb)
allereerst moet ik opmerken dat de dames schaars gezaait zijn
nu moet ik er ook wel bij zeggen dat ik niet voor een hele jonge vogel wil gaan ,maar voor een dame van 1a 3 jaar (4 jaar vind ik ook nog best :) ) maar dan wel een die in ieder geval gewent is aan mensen.

Dus toen we een dame gevonden hadden waren we helemaal blij
ik sprak af met deze meneer om te komen kijken en hem op te bellen diezelfde middag nog
nu zakte mijn broek nogal af toen ik te horen kreeg dat hij een andere gegadigde voorrang geven had omdat die de kooi ook wilde kopen en dat wilde ik niet
dus ja een beetje beduusd heb ik het gesprek afgesloten
maar hij zou mailen als de pop niet weg ging

wij gingen 's avonds op visite en koud aangekomen ging de telefoon de man van de bb
als we hem wilden hebben moesten we nu komen
ik was eigenlijk een beetje boos om de gang van zaken , maar mijn man had zo iets van kom op we doen het
dus wij weeer weg kids ingeladen naar huis om een kooi te halen
aangehouden door de politie we reden 25 km te hard (godzijdank geen bekeuring agent had een goede bui)

daar aangekomen leek het vogeltje niet eens meer op een bb en zij leek ook niet op de door ons wel bestudeerde foto :cry:

kalig en wat groen hoort te zijn was bijna zwart
ik weet niet wat er met het arme schaap aan de hand was ,maar daar ging ik geen geld aan spenderen
dat een diertje wat ik thuis heb ziek word en zorg nodig heeft dat is normaal ,maar ik ga geen dier kopen wat ik niet vertrouw
sowiezo was ze apart gegaan en zou ze worden getest , maar dit durfde ik niet aan dit was niet goed

dus wij zijn weer terug bij af voor de zoveelste keer
het ziet er onderhand naar uit dat ik dan toch voor een jong zal gaan

qliqi

• Gast
Re: het baalverhaal rondom mijn zoektocht naar een bb dame
« Reactie #1 Gepost op: januari 10, 2007, 12:24:14 pm »
a gossie, goed gedaan hem niet mee te nemen maar wat zal er van dat arme beestje terecht komen :'(

Er komt vast nog wel een BB-tje op je pad.... Niet teveel haast mee hebben....

Loesje

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 10, 2007, 12:45:10 pm »
Aaw wat jammer en wat zielig van dat popje.
Echt van dat soort mensen word ik  :angry:.
Ik wilde over een paar jaar misschien ook op zoek naar een popje voor Bob, maar dat zou dus wel eens moeilijk kunnen gaan worden...
Heel veel succes in ieder geval! :-*

charon

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: januari 10, 2007, 12:48:43 pm »
het is geen haast plan
maar het is een verhaal waar we niet veel blijer van zijn geworden
Een keer was er een aan ons belooft was hij weg toen we er aan kwamen sta je dan
Een keer was de pop  de dag voordat we haar op zouden halen overleden gelukkig was hier wel contact voor opgenomen
toen werd kyra hier aangeboden ging mijn pc kapot kon ik geen contact meer opnemen met 007 want ik had ook geen tel nummer of wat dan ook
en danheb je nog van die mensen die zeggen t.e.a.b. en dan bel je ze netjes op met de vraag wat ze dan zelf denken qua prijs komen ze aan met € 300 minimaal en dan alleen voor de vogel zonder papieren ?!?!?

Loesje

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: januari 10, 2007, 12:53:54 pm »
300 euro voor een bbtje? :o
Misschien zou je toch beter op zoek kunnen gaan naar een iets jongere dame. Of heb je echt plannen om te gaan kweken?

charon

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: januari 10, 2007, 13:24:20 pm »
300 euro voor een bbtje? :o
Misschien zou je toch beter op zoek kunnen gaan naar een iets jongere dame. Of heb je echt plannen om te gaan kweken?

nee ik wil een lief maatje voor pino en ons en ik wil graag een dame omdat dat in mijn ogen het meest natuurlijke is

ja ik weet dat €300 belachelijk is
voor ca € 150 heb je een koppel
dus dat doe ik sowiezo niet !!

Loesje

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: januari 10, 2007, 13:53:19 pm »
Nee precies. Ik heb voor Bob alleen 150 (of 175 :CENS) euro betaald. Ook best veel, maar hij was al helemaal tam en zag er perfect uit. Ik wilde voor Bob ook een maatje, heb zelf gekozen voor een grijsje maar het klikt helemaal niet. Ik heb nu nog geen ruimte maar straks lijkt het me voor Bob zo leuk als hij er een popje bij krijgt. Is inderdaad natuurlijker ja.
Ik hoop wel dat je er rekening mee houdt dat het dus niet perse hoeft te klikken (bij ons was Bob helemaal verliefd op Emma, terwijl Emma niets van hem moet weten).

Ik zou toch verwachten dat er nu wel wat bbtjes te vinden zijn, nu het kweekseizoen eigenlijk afgelopen is. Hopelijk vind je snel een mooie dame voor Pino :)

charon

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: januari 10, 2007, 14:14:43 pm »
Ja die staat er al een tijdje op
en ondanks dat ik het een rare situatie vind: zie lijst advertenties:
bb gezocht verscheidene malen gevolgt door aga aangeboden i.v.m. aanschaf bbtjes
en dan de bbtjes eruit ?!?!
heb ik dus al een keer gereageerd met de vraag wat ze voor de bbtjes wil hebben of er misschien 1 los verkocht kan worden (want ik wil er eigenlijk maar 1 bij maar om er 2 te kopen en er daar weer 1 weg van te doen vind ik ook niks)
meer foto's of ze geringt zijn of ze gesext zijn en hoe
en gewoon geen reactie terug gehad
ja dan vind ik je al wat raar maar dan helemaal

CT

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: januari 10, 2007, 14:19:36 pm »
Hallo Charon,

ik ben ook nog steeds op zoek naar een vriendinnetje voor Ecco, en inderdaad, dames zijn zeer dun bezaaid.

groetjes
Dinnie

charon

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: januari 10, 2007, 14:31:37 pm »
Ja zoiets had ik begrepen
maar jij bent op zoek naar een roodbuik is het niet ??

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #11 Gepost op: januari 10, 2007, 14:43:55 pm »
quote van dianne

Op marktplaats staat de volgende advertentie: staat wel bij ruilen maar wie weet kun je iest regelen?

hier
Oeps kan iemand de url verkorten cheesy2 cheesy2

als je mijn bericht nu citeerd kan je zien hoe je dat doet voor de volgende keer ;)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #12 Gepost op: januari 10, 2007, 14:52:12 pm »
Je hebt gelijk Charon dat je dat popje niet genomen hebt. Ik begrijp dat je loopt te balen. ;)

CT

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: januari 10, 2007, 15:22:41 pm »
Ja zoiets had ik begrepen
maar jij bent op zoek naar een roodbuik is het niet ??

Nee, ik ben op zoek naar een geelbuikpopje.
Ecco is helemaal niet tam maar is wel een hele leuke vogel, zit wel op zijn hokje los hoor, maar heeft ontsnappingsdrang, dus het is hier altijd heel goed opletten.
groetjes
Dinnie

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14 Gepost op: januari 10, 2007, 16:12:14 pm »
quote van dianne

Op marktplaats staat de volgende advertentie: staat wel bij ruilen maar wie weet kun je iest regelen?

hier
Oeps kan iemand de url verkorten cheesy2 cheesy2

als je mijn bericht nu citeerd kan je zien hoe je dat doet voor de volgende keer ;)

Heej!!! Bedankt Nic! een: ] en dan woordje das alles!  :)