ik had ze samen op de speel boom gezet (slaat zichzelf

) het ging 10 minuten goed en toen opeens vloog gijs op coco af en begon hij als een gek op coco in te hakken !! ik dacht ik hou me aan de regeltjes geen aandacht aan geven en niet kijken. Maar het werd zo erg!

zo erg is het nog nooit geweest!! ik dacht ik ga coco redden!! als dat ff door was gegaan was coco echt dood geweest!

ik ben niet naar de VA geweest.. coco had toen ik hem net had, ook wondjes aan zijn pootjes.. dus ik heb weer het zelfde als toen gedaan.. in een bad met een laagje lauw/warm water wondje goed uitspoelen en pootjes daarna goed afdrogen (het is in middels weer geheelt) Maar coco is ook zo'n goedsul ik mocht alles gewoon bij hem doen .. het liefst had ik gehad dat hij me ff flink had gebeten, zodat ik een wat minder groot schuld gevoel kreeg. Ik vind het toch zo zielig voor hem!!

hij lig nu lekker tegen me aan te slapen het gaat gelukkig weer goed maar je ziet dat hij nog wel in shock is!... Ik ga er nu echt voor zorgen dat Gijs en Coco nu echt niet meer bij elkaar kunnen komen! ik ga coco nog even verwennen vanavond!! dat heeft hij nu wel even verdient een beetje bijkomen van de schrik.
Jeff