Ik heb er lang over zitten denken en ik kom er gewoon niet over uit.Â

Gijs en Coco hebben een half jaar lang samen in een kooi gezeten zonder enkele problemen, maar sinds een paar maandjes kunnen ze zo lelijk tegen elkaar doen (eigenlijk alleen Gijs tegen Coco).
Ik weet echt niet wat het is, vooral om dat ze echt on af scheidenlijk waren

. Maar het is echt heel vervelend!!
Het begon met dat Gijs, Coco af en toe van z'n stok gooide door hem een zet te geven, en doordat coco geen tenen heeft valt hij natuurlijk gelijk naar beneden, na een tijd mocht Coco ook niet meer bij zijn etens bak komen van Gijs, waarna ik ze allebij in een apparte kooi heb gezet.
Ze staan wel naast elkaar zodat ze nog wel met elkaar kunnen kletsen en elkaar kunnen zien.Â

Als ik ze er samen uithaalden konden ze eerst wel samen (ook nadat Gijs zo fel deed tegen Coco) maar zelfs dat gaat nu af en toe niet meer!! Dan vliegt Gijs in een keer op Coco af en wil hem kosten wat het kost een knauw geven!! en Coco word ook echt bang van Gijs en ik vind het zo zielig!

en ik dacht eerst aan territorium gedrag, last van z'n hormonen of jaloezie!? maar als ik met Gijs bezig ben dan springt hij soms zo van m'n arm af om naar Coco toe te rennen!! :angry: en soms gaat het ook gewoon wel heel goed dan zitten ze samen uren te kroelen en samen op de fiets of te doucen of samen een tak aan het slopen

. En als er andere gaaien bij zijn zijn ze ook gewoon oke tegen elkaar.Â

Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft !!!! :help: Ik ben voordat dit aan de hand was uit nieuwschierigheid al een keer op een gedrags consult geweest bij Drs Hooimeijer en die zij dat ik een gouden stel had (waar ik super trots op was dat hij dat zij!! :-[ ) nog geen 2 weken later begon dit hele gebeuren!! ik heb al gemailt naar hem.. maar er word dan geadviseert om nog een keer langs te komen, maar dat is echt onmogenlijk!! vanuit Barendrecht naar Meppel en nog een bezoek kost mega veel geld en ik moet dat toch van mijn eigen geld betalen en als je 16 ben is dat niet echt heel veel

ik hoop dat iemand me kan helpen!!Â

Jeff