Auteur Topic: Gijs en Coco het is echt een drama af en toe!  (gelezen 38300 keer)

Dorian

• Gast
Re: Gijs en Coco het is echt een drama af en toe!
« Reactie #75 Gepost op: februari 18, 2007, 19:39:34 pm »
haha, ben heel benieuwd. zij lijkt me ook geweldig. laat je het weten als je gebeld hebt Jeff?

Jeffrey

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: februari 18, 2007, 19:44:10 pm »
dat is een van de opvangen die ik gebeld heb wat ik had verteld  ;) ik heb haar niet zelf aan de telefoon gehad maar ik werd wel super geholpen.
ik ben nu opzoek voor een maatje voor gijs ik hoop dat ik wat vind wat ook nog betaalbaar is voor me  ;D

Jeffrey

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #77 Gepost op: februari 18, 2007, 20:16:17 pm »
Dat hoop ik ook voor jou! :)

Jeffrey

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: februari 19, 2007, 09:06:47 am »
Dorian heeft gelijk mee gekeken voor me  :thumsup: had een gratis kaketoe gezien op marktplaats en de advertentie naar mij gestuurd  woohoo   ik heb net gebeld .. hij was al weg  :hot: haha op naar de volgende  ;)

Jeffrey

Eefjuh

• Gast
« Reactie #79 Gepost op: februari 19, 2007, 15:00:06 pm »
Denk je er wel heel goed over na voordat je een kaketoemaatje voor Gijs gaat aanschaffen????

Ik kamp hier met hetzelfde probleem! Kodi, zo hormonaal en gefocust op mij, mijn hand is elke keer weer de l*l vanwege zijn liefdesperikelen  :)

Als Gijs Coco aanvalt, is de kans HEEL groot had hij dit net zo goed bij een andere kaketoe doet.

Misschien eens nadenken over een andere soort....

Ik ben nu al een half jaar Info aan het zoeken en heb besloten geen vrouwtje of andere kaketoe voor Kodi erbij te halen, maar een ander soort... helaas weet ik nog niet wat het "geschikste" is...

giggles

• Gast
« Reactie #80 Gepost op: februari 19, 2007, 19:09:55 pm »
Ja, ik ben hetmet Eefjuh eens vrees ik.
Ben je niet bang dat het probleem niet weggaat, maar verdubbelt wordt... In ieder geval dat de kans daarop bestaat?  ???

Ik ben nu al een half jaar Info aan het zoeken en heb besloten geen vrouwtje of andere kaketoe voor Kodi erbij te halen, maar een ander soort... helaas weet ik nog niet wat het "geschikste" is...

Een soldatenara toch???  :P

Dorian

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: februari 19, 2007, 19:18:19 pm »
@ eefjuh en giggles: dit was ook niet perse omdat het een kaketoe was trouwens. ik zag hem en moest toen (los hiervan) aan Jeffrey denken.

@giggles: een soldatenara? is dat de meest geschikte? hahahahaah  cheesy2

giggles

• Gast
« Reactie #82 Gepost op: februari 19, 2007, 19:26:44 pm »
@Dorian: Ik weet niet of dat de meest geschikte is, maar vraag maar aan Eefjuh, wat voor een vogel ze er het liefste bij wil hebben  ;)

Dorian

• Gast
« Reactie #83 Gepost op: februari 19, 2007, 19:30:34 pm »
hahahaha grappig  :thumsup:
er stond op MP een kleine ara. was zoooooooooooooooooooooooooooooo lief om te zien. was ook een soldatenara geloof ik.

giggles

• Gast
« Reactie #84 Gepost op: februari 19, 2007, 19:35:20 pm »
Niet een severa of maracana?
Soldatenara's zijn best wel groot hoor  ;)

Severa's zijn trouwens ook zooooooooooooooooooow lief  :hart:
(tenminste die van me ouders wel...  :-[ )

Jeffrey

• Gast
« Reactie #85 Gepost op: februari 20, 2007, 00:58:29 am »
haha was ook niet van plan om een kaketoe maatje aan te schaffen, aangezien het erg goed klinkt met grijsjes en amazones, met gijs en coco wil ik er het liefst een grijsje of een amazone bij  ;) Ik merk wel dat nu ik alle adviezen en tips, en door veel er over gelezen te hebben, ik er wel beter mee om weet te gaan en het ook wel steeds minder word, ik weet wel dat ze natuurlijk weer een terug val kunnen krijgen of dat gijs opeens 'boos' word maar met alle kleine sprongentjes vooruit ben ik erg blij  :thumsup:
 dorian heel erg bedankt voor het mee zoeken naar een geschikt maatje  :-* en iedereen weer heel erg bedankt voor alle tips en het mee denken  :good: 

Jeffrey
« Laatst bewerkt op: februari 20, 2007, 01:00:53 am door Jeffrey »

Jeffrey

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: februari 20, 2007, 18:35:46 pm »
ik ben druk opzoek naar een vriendje voor gijs en coco dus als iemand ergens wat hoort of weet dat iemand zijn papegaai kwijt wilt.. ik hou me aan bevolen  ;)

Eefjuh

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: februari 20, 2007, 18:53:41 pm »
Ja, ik ben hetmet Eefjuh eens vrees ik.
Ben je niet bang dat het probleem niet weggaat, maar verdubbelt wordt... In ieder geval dat de kans daarop bestaat?  ???

Een soldatenara toch???  :P

:P

Inderdaad, maar dan de kleine versie. Ik heb helaas even geen 2000 euro liggen om dr 1 te kopen, dus t word eventjes sparen ;) (of HEEEEEL misschien toch een grijze?  :o)

ede

• Gast
« Reactie #88 Gepost op: februari 20, 2007, 19:38:47 pm »
(of HEEEEEL misschien toch een grijze? :o)

EEEFFFJUUHH  :o

Voel je je wel lekker?  ;)

Eefjuh

• Gast
« Reactie #89 Gepost op: februari 20, 2007, 20:04:37 pm »
Neuhh..... :P

Ach, het is niet voor mij, maar voor Kodi! En dan moet ik niet gaan kijken naar wat ik wil, maar naar wat het beste bij hem zou passen, en dan kom je uit bij de grotere gaaien, en als je dan nog eens gaat kijken naar een prijsklasse, en zeker naar de mate waarin de vogel tweedehands word aangeboden, tja...

Het is een keuze maken he? Voor kodi wil ik geen jong.... Bij Kera zou dit nog wel kunnen en dan zou mijn hart liggen bij de soldaat, maar bij Kodi, tja.. ben ik haast wel verplicht een tweedehandsje te halen.....