ha pascal, wat leuk dat je de camera gedraait hebt! zo kan je t goed zien!
het is nog ongeveer 17 daagjes heÂ
ik ben zooooo benieuwd!! 
succes ermee, enne ik vroeg me af of coco, voordat ze eitjes ging leggen, nog plukte?
want als er baby'tjes komen, zal ze misschien er zo mee bezig zijn dat ze niet meer plukt 
oja en wat als je nou op je werk zit en je ziet dat er een eitje uitgekomen is, ga je dan naar huis ? 
groetjes nicole
Coco heeft zich een paar maanden geleden weer toegetakeld terwijl ze toen weer redelijk in de veren zat. Haar staart bijvoorbeeld. Die was weer volledig volgroeit, en was dus in 1 dag gekortwiekt tot wat lege pennen.

Ik merk nu wel dat ze haar rug met rust laat en dat deze weer dicht begint te groeien. Je ziet ook al een paar grotere dekveren terugkomen. Haar borstje heeft ze nu helemaal kaal, maar die veertjes heeft ze gebruikt voor het nest.
Ik heb over dit plukgedrag zitten nadenken nu ze een nestje heeft en zag opeens een logica over frustratie van het niet kunnen maken van een nest. Toen ik haar kreeg had ze zich door stress toegetakeld, maar van de laatste keer was de reden me volkomen onduidelijk. Ik dacht eerst aan UV licht, omdat ze niet meer naar buiten ging vanwege het slechte weer. Dus heb toen een UV lamp voor ze gekocht.
De toekomst zullen uitwijzen of ze stopt met plukken of niet. Ik haar geaccepteerd hoe ze is. Ze is er niet minder lief en leuk door.
Wat betreft mijn werk. Ik heb telewerken aangevraagd voor 2 weken langen. Dus de laatste week van februari en de eerste week van maart. Afhankelijk van wanneer het eerste eitje uitkomt. De eerste dag voeren ze het jong nog niet omdat het dan nog voldoende voedingsstoffen uit het ei bij zich hebben. Dus dan zou ik de dag erop thuis kunnen blijven. Het is echter wel lastig omdat we op het werk een beperkte bezetting hebben. Ik werk in Den Bosch en precies die week is het carnaval.

Ik ben dus wel alles aan het voorbereiden, maar ik zal toch moeten afwachten of de eitjes uberhaupt wel bevrucht zijn.