Auteur Topic: De schrik van mn leven gehad ...  (gelezen 2457 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: De schrik van mn leven gehad ...
« Reactie #15 Gepost op: februari 04, 2007, 23:32:02 pm »
Ik zal het je nog sterker vertellen ..
Aleen zn rooie kontje , zn voetjes , beetje van zn buikje en de puntjes van zn vleugels waren nat ....
Zwemmen kan ik het niet echt noemen , maar redden kunnen ze zich dus blijkbaar wel in het water   :) ( mss omdat ie niet helemaal nat was)
En gelukkig maar ...

En o , wat jij met je hond hebt gehad heb ik met mijn toenmalige rottweiler Boy ook gehad .. t ging eigenlijk beetje hetzelfde als bij jouw Argos , alleen was mijn Boy eigenwijs en deed het het jaar erop weer  ???

Kan dr nu de humor wel van inzien dat ik mss stinkend als een bunzing in mn bus had gezeten ... denk dat ik t dan rustig had gehad  met passagiers cheesy3

Bij Sjakko glijdt er ook veel water vanaf, zit een soort beschermlaagje op.. vandaar dat ze niet zo nat worden waarschijnlijk.. Daarom ben ik ook tegen sproeien met Eucalyptusreiniger, dat verwijdert dat laagje en ze worden dan veel natter. Voor mijn gevoel had dat laagje toch zijn nut, zit er niet voor niets...

Wel een avontuur he, dat met Argos en Boy.. ik vond het doodeng, wist ook niet hoe diep het was en zag me er al in gaan... en het is daar zeker weten heeeeeel vies... :o

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #16 Gepost op: februari 05, 2007, 07:52:33 am »

Wel een avontuur he, dat met Argos en Boy.. ik vond het doodeng, wist ook niet hoe diep het was en zag me er al in gaan... en het is daar zeker weten heeeeeel vies... :o

En heb ik geen honden meer waardoor ik het water inmoet of heel mn huis onder de drek zit ... doet mn papegaai het wel  :o  cheesy3 cheesy2

Pim

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: februari 05, 2007, 09:44:37 am »
Zo dan schrik je cker!! doh

Goed dat het zo is afgelopen... ;)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #18 Gepost op: februari 09, 2007, 23:12:35 pm »
amai jane,ik lees je verhaal nu pas
wat een avontuur poeh ,het ergste wat ik met deze flip al heb meegemaakt is dat hij wegvloog op de camping>>let op;hij was gewiekt hé,hij zat op de balustrade,schrok van iets en vloog op,tussen 2 carvans door en het gras in,dacht ik,geen flip te vinden in dat hoge gras,liep meneerke gewoon op het asfalt te fluiten om te zeggen "hier ben ik "
was ook ff schrikken,je hoort hem fluiten en je ziet hem niet in dat hoge gras  :seestars:
hij heeft toen--gewiekt en al,de 50m overbrugt in het vliegen  :hot:

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #19 Gepost op: februari 09, 2007, 23:36:26 pm »
Heb net ff goed met mn vriendin Diesel beetgepakt en ff heel goed naar zn vleugels gekeken samen ...
Aan de ene kant hebben we 1 cm toch nog maar weggehaald .. zit ie heel dicht tegen de dekveren (0,5 cm) , en de andere kant kon echt niks vanaf ... :o

Diesel is vrijwel gelijk vanaf dat hij kon vliegen gewiekt( met 11 weken in stralend september) , sommigen zeggen dat ze dan de spieren niet kunnen oefenen/ontwikkelen  ,Diesel doet elke ochtend gymnastieken dmv schuin aan zn schommel hangen en fladderen zodat er beweging inkomt , hij heeft dus gewoon ondanks dat ie goed gewiekt was heel veel kracht in zn vleugels om toch ver te komen ....( en wilskracht denk ik)

Heb hem net ook op mn arm meegenomen weer naar huis , en hij blijft als een standbeeld dan zitten .. dus maar ff geen uitstapjes meer met de kinderwagen ( daar gaat mn gepimpte buggy)  maar alleen kleine stukjes lekker dicht tegen me aan .....

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #20 Gepost op: februari 09, 2007, 23:38:50 pm »
nu krijg ik al twijfels of ik volgend weekend met nicole de buggy wel zou pimpen  :CENS alhoewel ik er alleen mee op de camping zou rondrijden,daar denken ze toch al dat ik gek ben

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #21 Gepost op: februari 09, 2007, 23:47:18 pm »
Dat gek zijn zal wel meevallen toch ???  ;D Niet gekker als ik als het om de beesten gaat en meerdere van ons hier  ;D

Maar ja , Diesel is nu 8 maanden en zit heel erg in de uit-test fase naar mij toe , waarschijnlijk dat dat ook heeft meegeholpen aan zijn waterpret  :shipwrecked: :angry:
Ik gaf niet toe , hij werd pissed , dus dan maar zo vrouwtje treiteren , en het is hem nog gelukt ook   WTF :angry: ;D :oops:

Wickingh

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: februari 10, 2007, 00:01:27 am »
Mag ik wel een advies geven?
Ik zou als ik jou was wel een monstertje van zijn ontlasting op kweek laten zetten bij een vogelarts ivm met een mogelijke bacterie of wormen besmetting,

mvg Frank

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #23 Gepost op: februari 10, 2007, 11:40:07 am »
Mag ik wel een advies geven?
Ik zou als ik jou was wel een monstertje van zijn ontlasting op kweek laten zetten bij een vogelarts ivm met een mogelijke bacterie of wormen besmetting,

mvg Frank

Oh , zover heb ik niet eens gedacht , omdat ik hem vrijwel gelijk erna goed heb gedoucht..... :-[
Een tip om wat mee te doen !! :good: