Auteur Topic: Dromen over je vogel  (gelezen 15626 keer)

TWEETY

• Gast
Re: Dromen over je vogel
« Reactie #15 Gepost op: februari 11, 2007, 20:06:41 pm »
of zoals je favoriete zanger zingt corina  ;)

de meeste dromen zijn bedrog  :) gelukkig maar  :hot:

Sanco

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: februari 11, 2007, 20:26:35 pm »
Wat een leuk onderwerp zeg! Ik droom ook echt vaak over Tony! Vooral toen ik hem net had droomde ik heel vaak dat ie zich tot bloedens toe had kaalgeplukt. En nu droom ik vaak dat ik hele gesprekken met hem voer, dat ie dus goed kan praten. en ook vaak over dat ik ergens met hem ben en dat ik hem moet beschermen tegen vanalles. het is eigenlijk ook echt net mijn kindje haha!  :)

ede

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: maart 23, 2007, 16:20:58 pm »
Ik heb vannacht weer gedroomd over Coco!  :oops:
We gingen een eindje rijden met de auto en toen sprong hij zo uit het raam een soort plas in. En daarin bleef hij als een eendje drijven.  :-[
Ik remde veel te laat en daardoor stopte we een heel eind verder en toen moest ik Coco weer gaan zoeken en toen kon ik em niet meer vinden!
Ben wel 4x terug geweest naar die plek. Een vriendin had em wel gezien, foto van gemaakt maar Coco niet meegenomen.  ::)
En vervolgens na een 5de keer zoeken kwam ik thuis en toen zat hij in zijn kooi ineens!

Stomme droom weer.

Ik heb nog nooit over Kaya gedroomd!  :CENS

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #18 Gepost op: maart 23, 2007, 20:39:38 pm »
 cheesy2

Ik droomde van de week dat ik achterin de bus zat en ik legde mijn benen op de bank. Toen riep de chauffeur om: "Wilt u de kromsnavels...", de rest kon ik niet verstaan. Toen bedacht ik me dat ik mijn gaaien in vervoerskooien nog voorin de bus had staan! Lachend ging ik ze halen en de mensen moesten ook lachen.. ;)

ede

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: maart 23, 2007, 20:52:30 pm »
 cheesy2  cheesy2

Ook zo'n stomme droom!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #20 Gepost op: maart 23, 2007, 21:14:59 pm »
Ja he? Over onachtzaam zijn gaat het vaak.. we zijfn vast toch nog bang dat we niet genoeg voor ze zorgen, niet genoeg aan ze denken! ;)

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #21 Gepost op: maart 23, 2007, 22:35:29 pm »
cheesy2

Ik droomde van de week dat ik achterin de bus zat en ik legde mijn benen op de bank. Toen riep de chauffeur om: "Wilt u de kromsnavels...", de rest kon ik niet verstaan. Toen bedacht ik me dat ik mijn gaaien in vervoerskooien nog voorin de bus had staan! Lachend ging ik ze halen en de mensen moesten ook lachen.. ;)

Haha , als dat bij mij in de bus zou gebeuren zou ik omroepen ..
"u kunt uw kromsnavel weer halen als u uitstapt , tot die tijd wil ik er ff van genieten " ;D

ede

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: maart 23, 2007, 22:38:38 pm »
Haha , als dat bij mij in de bus zou gebeuren zou ik omroepen ..

Voeten van de bank!  cheesy2  cheesy2

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #23 Gepost op: maart 23, 2007, 22:45:38 pm »
 cheesy2

Poeh , ik maak wat mee op de bus ....
Doe het nu een jaar , kan al een boek volschrijven ...
En Loes .. heb zelfs al een hondje naar mee kunnen nemen naar de garage , die waren ze vergeten  cheesy3

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: maart 23, 2007, 22:50:50 pm »
Jee... hoe kan het? :)

Dorian

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: maart 24, 2007, 09:42:45 am »
Achgossie. Arme hond...

Ik droom de laatste tijd elke nacht wel iets over mijn gaaitjes. Maar goed, ik droom dan ook wel heel erg veel en elke nacht de hele nacht door.
Sloeg vanmorgen Menno bijna een bloedneus omdat ik droomde dat mijn paard bovenop me wilde springen...

Meestal droom ik trouwens hele leuke dingen over mijn gaaitjes. Vaak zijn het er wel wat meer dan alleen maar die twee gekkies die we ook daadwerkelijk hebben.
Ik moet bekennen dat ik al heel wat gaaien van jullie ontmoet heb in mijn nachtelijke escapades. Hihi. Dan lees ik hier iets en 's nachts maak ik dat dan zelf mee.
Nu was dat met het kuiken van Rossi46 (?). Nou, alles is goed met hem hoor.  :)

Offline coc040

• Net geringd
  • Dieren heb je niet even, maar voor heel je leven !
    • parfum en cosmetica en nagelstyliste verkoop
« Reactie #26 Gepost op: mei 03, 2007, 10:33:40 am »
Dromen bedrog??....ik weet het niet.We vertelde mijn schoonzus dat coco ziek was,maar dat hij al een beetje begon op te knappen, ze keek me aan en vertelde
dat ze gedroomd had dat onze geliefde coco kwam te overlijden.ik zei nog... ja dank je....jij bent een lekkere.
Maar zoals jullie weten is onze coco afgelopen maandag overleden.. :cry:    :cry:
Dus dromen..... bedrog of waarheid.....wie zal het zeggen.

Gerrie....

(Ik zelf heb nooit over onze coco of pipi(agaponis) gedroomd)
.

ede

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: mei 03, 2007, 10:41:02 am »
Ohhh dat is idd wel frappant zeg!  :(

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #28 Gepost op: oktober 03, 2007, 13:07:35 pm »
Ik heb vannacht gedroomd dat ik Orrie overal mee naar toe nam, ook bij mensen binnen en naar een openbare gelegenheid (café ofzo)   Hij steeds bleef steeds bij me, vloog af en toe even ergens heen en kwam dan weer bij me terug op de schouder.  :hart: Ik had een rotsvast vertrouwen dat hij steeds terugkwam en bij me bleef. Ik voelde me heel dicht bij hem en dat gevoel is er vandaag nog steeds, door die droom.  :hart: En dan te bedenken dat Orrie het nks vindt om mee te gaan naar buiten of zo en dat hij niet eens kan vliegen (al is hij niet gekortwiekt!).  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #29 Gepost op: oktober 03, 2007, 13:11:59 pm »
op onze vakantie hadden dorian en ik dezelfde droom

ik droomde dat ik flipke liet vliegen van op de hoge rots en dat die zo naar marc vloog die aan de caravan nog zat en dorian had hetzelfde gedroomd die nacht maar dan dat mick vloog   :fool: