Auteur Topic: Wat hebben ze allemaal gesloopt?  (gelezen 21047 keer)

Offline matybu

• NOP Sponsor
  • Net geringd
  • Geslacht: Man
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
Re: Wat hebben ze allemaal gesloopt?
« Reactie #30 Gepost op: februari 14, 2007, 22:26:33 pm »
Brenda heeft bij ons met de kerstdagen de lampjes  van de kerstboom gesloopt, cheesy2
Ik vond in de kooi allemaal stukjes draad en kapotte lampjes die ze had weten te bemachtigen.
Maar verder krijgt ze genoeg te eten dus heeft zij geen behoefte om te slopen :yahoo:
Ik vindt het wel een leuk onderwerp om zo maar te lezen wat er allemaal kan gebeuren als je ze niet goed opvoed!!!!
Een gelukkige papegaaibezitter . :good:

Kees

Cosch

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: februari 14, 2007, 22:36:29 pm »

Ik vindt het wel een leuk onderwerp om zo maar te lezen wat er allemaal kan gebeuren als je ze niet goed opvoed!!!!

:cry: Ze zijn hier gewoon erg actief!  :cry:

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #32 Gepost op: februari 14, 2007, 22:42:39 pm »
:cry: Ze zijn hier gewoon erg actief!  :cry:

Ja precies, en ondernemend en vol levenslust! :cool:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #33 Gepost op: februari 15, 2007, 15:20:07 pm »
Sjakko is hier zodra ze de kans krijgt de computer/kantoorkast aan het slopen.. kan me niets schelen want dat ding neem ik toch niet mee als ik verhuis!! :) Ook zijn er helaas stukjes van de tafel af en van stoelen en vande tuinstoelen (hardhout) en vast nog veel meer waar ik me niet zo druk om maak! ;)

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #34 Gepost op: februari 15, 2007, 17:35:34 pm »
Sjakko is hier zodra ze de kans krijgt de computer/kantoorkast aan het slopen.. kan me niets schelen want dat ding neem ik toch niet mee als ik verhuis!! :) Ook zijn er helaas stukjes van de tafel af en van stoelen en vande tuinstoelen (hardhout) en vast nog veel meer waar ik me niet zo druk om maak! ;)

:thumsup: goed zo :thumsup:

Sanco

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: maart 11, 2007, 19:56:02 pm »
Tony heeft ondertussen alles uit de vensterbank weten te gooien. soms schrikt ie en vliegt ie de vensterbank in, er staat nu helemaal niets meer..  :)  nu wil ik even wat dingen kopen die wat zwaarder zijn, maar tony kennende krijgt ie ook dat wel er vanaf..  :angry:

ede

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: maart 11, 2007, 22:31:54 pm »
 ;D Je moest es weten hoeveel planten ik mn moeder vergoed heb.. toen we nog thuis woonde!  :-[

Pascalle

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: april 18, 2007, 22:06:07 pm »
Vanochtend heeft Gijs voor de 3e maal de plant op de vensterbank gesnoeid. Maar helaas ook 5 lamellen aan gort gevreten!  :bruce: :angry:
Allemaal stukken eruit, het ziet er echt niet uit....... we wonen er nog niet eens 1 jaar en nu al kapot....  :cry:

Wat een boef! :)
En nu heeft hij het verpest voor zichzelf, het deurtje zal weer gesloten worden als we niet in de de kamer zijn.  ;)

ede

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: april 18, 2007, 22:10:17 pm »
Ohhhh dat meen je niet!  :angry:

Wat balen zeg!

De mijne zijn ook niet te vertrouwen wat dat betreft!

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #39 Gepost op: april 19, 2007, 00:09:38 am »
De keukengordijnen zijn geperforeert door Kaya, daar kon ik (een beetje) mee leven. Maar de gordijnen in de woonkamer  :bruce: maar helaas....  bye2 ook daar zitten de eerste gaatjes in  :seestars: Maar goed het is mijn eigen schuld...  :fool: moet ik maar beter opletten  :sorry:

chantal

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: april 19, 2007, 09:01:09 am »
Chico begint nu ook te slopen. Ik hoorde hem op gegeven moment knagen toen ie op grond liep en ik kijk en wat zie ik  :o
Een heel stuk afdekplinten versnippert van het laminaat en nog in het zicht ook en wij wonen er ook pas net een half jaar ofzo.
Gelukkig knaagt hij nog niet aan de meubels maar bij Lorreco hebben ze ons al gewaarschuwd dat het best wel binnekort kan komen  doh
« Laatst bewerkt op: april 19, 2007, 09:03:01 am door chantal »

qliqi

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: april 19, 2007, 09:50:11 am »
ow jee, zoiets heb ik hier met het zeil van mn keuken. Daar heeft Kinky ook zeer in het zicht een stuk weggesloopt :(

Hoe zekerder ze worden, des te zekerder gaan ze aan de sloop **SNIK**

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #42 Gepost op: april 19, 2007, 11:38:44 am »
veel takken geven ,veel knaagspul geven in hun direkte buurt ,dat houd ze wel zoet

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #43 Gepost op: april 19, 2007, 12:21:02 pm »
veel takken geven ,veel knaagspul geven in hun direkte buurt ,dat houd ze wel zoet

Dat vindt Kaya dus (nog) niet zo interessant  :fool:

Pascalle

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: april 19, 2007, 13:45:19 pm »

Gijs zijn hele kooi hangt vol met knaagtakken van de wilg, maar lamellen zijn veeeeeel leuker!  :cool: