Ik heb het consult gelezen, maar ik mis o.a een disclaimer!
En daarbij een nieuw lid waar kan die vinden dat de vraagbaak niet bedoeld is voor een medisch(-spoed-)consult, laat staan dat het geld kost? Dat het geld kost zal wel te lezen zijn op het moment dat je consult aankliktÂ

Nee ik blijf het riskant vinden er zijn altijd mensen die juist vanwege afstand een vogelarts niet bezoeken, die gaan thuis zitten wachten op een reactie, wat nou als de arts geen tijd heeft? Het niet leest? Hij beweerd dat als een forumlezer een verkeerd afvies geeft daardoor een vogel overlijd degende die het advies gegeven heeft verantwoordelijk is voor de gevolgen...
Daarbij ga ik voor een info van die aard geen 17,50 betalen.... dat soort info is al lang en breed te vinden op internet.
Ik vindt het gewoon riskant, er worden in mijn ogen vaak vragen gesteld op fora terwijl ik dan denk wat doe jij thuis!!! Jij hoort al lang en breed bij de arts te zitten met je vogel. Op fora waar veel bezoekers komen (als deze)Â wordt dan gelukkig ook meestal snel geantwoord dat men snel naar een vogelarts moet gaan.
Ik blijf bij zulk soort situatie's denken aan Kaya's toestand, maandag-avond viel het kwartje bij mij dat hij ziek was. Om 13 uur dinsdag zat ik bij Hedwig van der Horst, als ik een uur langer had gewacht was het waarschijnlijk voorbij geweest... Het gaat erg snel bij vogels die niet meer eten, binnen 24 uur moet er medicatie en voeding in hun lijfje komen anders is het echt voorbij. Wie kan beloven dat de arts 24 uur zijn consulten-forum in de gaten houd? Ik neem aan dat hij het al erg druk heeft, een dagje overslaan is snel gebeurt.