Auteur Topic: Hooimeijer doet online consulten  (gelezen 24768 keer)

Cosch

• Gast
Re: Hooimeijer doet online consulten
« Reactie #45 Gepost op: februari 14, 2007, 22:33:17 pm »
Dus echt uniek kan je dit niet noemen, maar echt commercieel wel hè  ;)

Het unieke is dat Hooimeijer altijd ontzettend tegen forums is. er nu mee werkt aan een! ???

billy

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: februari 14, 2007, 22:46:14 pm »
Ik zat even te lezen daar en lees als antwoord bij een pikkende gaai, veel douchen en als je beestjes ziet een spray kopen bij een dierenzaak ja ja ..... :o :o

En de andere forums en clubs doen het zo slecht vandaar dat er iets goeds moest komen, snap er werkelijk niks van.

Groetjes Els

Dorian

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: februari 15, 2007, 08:52:06 am »
huh, dat las je op het forum zelf Els? of als antwoord van Hooi??

als Hooi tegen forums/fora/fori  cheesy2 is, zou je toch verwachten dat ALS hij dan al ergens mee gaat werken, dat hij dan wel kiest voor een forum waar nog wat opstaat wat ergens op slaat.
ach, ze doen maar. ik heb genoeg aan jullie, Thiely&Ed en de telefoon en telefoonnummer van Batiaansen. en dat is toch dan weer goedkoper. (behalve als Batiaansen je vogel gaat opereren enzo, had ik heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel consulten bij Hooi kunnen hebben  :-[ )

Pascalle

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: februari 15, 2007, 13:36:33 pm »
Dorian, je hoeft het niet te beantwoorden hoor, maar ik vraag me dat weleens af.... wat een operatie of wat dan ook kost bij een papegaai. Ongeveer?

Dorian

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: februari 15, 2007, 13:49:03 pm »
Pascalle, ik antwoord even op je vraag in het topic van Pinkey okay?

hier dus

Eefjuh

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: februari 16, 2007, 11:51:49 am »
Ik zat even te lezen daar en lees als antwoord bij een pikkende gaai, veel douchen en als je beestjes ziet een spray kopen bij een dierenzaak ja ja ..... :o :o

En de andere forums en clubs doen het zo slecht vandaar dat er iets goeds moest komen, snap er werkelijk niks van.

Groetjes Els

Wat denk je dan van een topic over een kaketoe die plukt, er word aangeraden om hem takjes enz te geven om op te knagen. Ik geef aan dat je het beste direct naar een gediplomeerde expert kan gaan (vogelarts zoals verstappe, die dus echt diploma's heeft in chirurgie en vogelgeneeskunde), omdat plukken ook kan zijn wegens een lichamelijk probleemn, en wat krijg ik voor reactie? Dat het niet nodig is!! Want plukken "is gewoon iets geestelijks en het is onzin om "onnodige kosten" te maken!"

Wat voor advies is DAT nou weer!!!!!!!!!!! Je moet toch eerst het lichamelijke kunnen uitsluiten voordat je overgaat op gedragstherapie?!?! Een zieke gaai stopt niet met plukken met gedragstherapie maar met behandeling!!

Pfffffffffffff.......

Dat Hooimeijer daar niet op heeft gereageerd joh!!! Oja... daar vangt ie natuurlijk geen geld voor :)

Cosch

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: februari 16, 2007, 12:09:12 pm »
Maar zeggen de beheerders dat? of een van de leden?

Want als een van de leden dat zegt kun je er eigenlijk niks aan doen als Forum. Wel kunnen degene die beter weten reageren.

Eefjuh

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: februari 16, 2007, 13:50:32 pm »
Leden, maar mensen die beter weten (ik) en reageren, worden een beetje vogelarena achtig behandelt! Haha!

Cosch

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: februari 16, 2007, 14:37:22 pm »
Ik snap wat voor een behandeling dat dan is!  :S

Wickingh

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: februari 16, 2007, 23:01:31 pm »
Ik had m al gezien. Denk stiekem dat Frank daar al een paar consulten heeft gehad  ;D

Ik weet dat een grap uitleggen dodelijk is voor de grap, maar ik vat hem niet  ???

Persoonlijk heb ik de grootste waardering voor de kennis van de heer H.
Het is daarom toe te juigen als een medisch onderlegde vogelkenner zijn wijsheid laat schijnen op deze vaak complexe materie en dat voor de luttelle som van 17,50 . :a036:
Hulde dat Dr. H. zijn schaarse vrije tijd ten behoeve van onze kromsnavels wil inzetten om dagelijks te helpen bij problemen die het wel en wee aangaan van onze kromsnavels,

mvg Frank

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #55 Gepost op: februari 16, 2007, 23:04:53 pm »
 cheesy2

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #56 Gepost op: februari 16, 2007, 23:36:24 pm »
Ik weet dat een grap uitleggen dodelijk is voor de grap, maar ik vat hem niet ???

Persoonlijk heb ik de grootste waardering voor de kennis van de heer H.
Het is daarom toe te juigen als een medisch onderlegde vogelkenner zijn wijsheid laat schijnen op deze vaak complexe materie en dat voor de luttelle som van 17,50 . :a036:
Hulde dat Dr. H. zijn schaarse vrije tijd ten behoeve van onze kromsnavels wil inzetten om dagelijks te helpen bij problemen die het wel en wee aangaan van onze kromsnavels,

mvg Frank

;D  ;D  cheesy3  cheesy2  coolthumb
Je wil toch niet beweren dat je het echt meent he  :CENS

Wickingh

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: februari 16, 2007, 23:42:23 pm »
Hai,

ik ben oprecht blij dat ik jullie zo vrolijk kan maken.

Ik heb altijd beweerd dat ik zijn medische kennis waardeer , dus ja dat meen ik,

mvg Frank

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #58 Gepost op: februari 16, 2007, 23:47:20 pm »
Z'n medische kennis waarderen is één maar dit.......... cheesy3  cheesy2

Ach ja iedereen kan van mening veranderen dus ook H  :stink:

Wickingh

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: februari 16, 2007, 23:50:32 pm »
Z'n medische kennis waarderen is één maar dit.......... cheesy3  cheesy2

Ach ja iedereen kan van mening veranderen dus ook H  :stink:

Klopt maar gelukkig zijn er ook figuren die onder de prijs willen werken, en dat zijn alle posters op fora , want die doen dat nog steeds gratis,

mvg Frank