hoihoi,
nou gisteren bij Dieca geweest. Eigenaar Sjaak niet gesproken, volgens mij zat die in druk gesprek boven.
Wel heb ik een paar denk-speeltjes gekocht, die ik wil gaan gebruiken zodra ze tam zijn. Volgens mij zijn ze erg leergierig saampjes.
Verder de tip gekregen om Frodo inderdaad ook te laten wieken, omdat ze sneller kunnen gaan vechten wegens rangordeverstoring (zeiden ze).
Voor de rest gaat het niet heel best, ze vliegen dagelijks meerdere keren de kooi uit (deurtjes staan open zodra we de kans hebben, en we ze in de gaten kunnen houden). Maar het hand in de kooi hangen en doen alsof je een stokje bent, heeft nog geen vruchten afgeworpen. Chuckie is als hij/zij alleen is best nieuwsgierig, maar zodra Frodo in de buurt komt lijkt het alsof hij/zij tegen Chuckie zegt: neeeeee niet doen, niet op afgaan, is eng!
Maar we gaan vrolijk door, we zullen zien. Bij Dieca vroegen ze hoe lang ik al met mijn handen in de kooi zat (vanaf maandag dus) en ze vonden dat het dan wel lang duurt, dat ze mijn hand nog niet accepteren. Tja ieder vogeltje is anders denk ik dan maar.