Auteur Topic: Kleintjes maken herrie  (gelezen 6960 keer)

Tommy

• Gast
Re: Kleintjes maken herrie
« Reactie #15 Gepost op: februari 24, 2007, 20:27:42 pm »
ik hoop heel erg dat t een fase is Janina. console En voel je niet rot als je ze op een slaapkamer zet...zelf opgebrand raken helpt immers ook niet :(

En uitzieken is ook nog eens heel belangrijk ;) Beterschap iig en heel veel sterkte :-*

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: februari 24, 2007, 23:10:46 pm »
Dankjewel Daphne!  :-*

Je hebt ook wel gelijk, dat weet ik, zo erg is het nou ook weer niet op de slaapkamer  ;) maar laten we hopen dat dit er langzaam aan uit gaat!

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #17 Gepost op: februari 25, 2007, 00:40:51 am »
Succes ermee Janina, ik duim voor je dat het er inderdaad uit gaat. En beterschap  :-*

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #18 Gepost op: februari 25, 2007, 09:45:03 am »
Dankje!  :-*

Dorian

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: februari 25, 2007, 13:13:42 pm »
Misschien moet je ze inderdaad gewoon ff apart zetten Janina. Ook je eigen rust is belangrijk en als het je echt begint te storen dan werkt dat in alles door...
Je hebt er geen 2 ofzo, maar 18. Dat is nogal een verschil hey...

Verder hoop ik net als de anderen dat het vaan voorbijgaande aard is.
En wens ook ik je beterschap.  :-*

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #20 Gepost op: februari 25, 2007, 14:23:13 pm »
Klopt, is zeker waar. Als dit iets is wat weer voorbij gaat, kan ik dat alleen maar hopen en afwachten wanneer ze ophouden.
En een dutje op de slaapkamer kunnen ze wel aan
Dankjewel!  :-*

ginny

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: februari 25, 2007, 16:46:21 pm »
Bij mij doen de grasparkietjes dit ook juist voor ze gaan slapen en ik denk dat het met de slaapplaatsen te maken heeft,iedereen wil hoog en op dezelfde stok of koord slapen. ???
Ik heb het opgelost met heel veel stokken en koorden op dezelfde hoogte te hangen zodat er voor iedereen een keuzeplek is,het is wel heel veel minder nu. :thumsup:
En anders Janina zou ik er toch over denken om het dak er terug op te doen,zo is het een beetje vroeger donker en zullen ze mischien wat rustiger zijn. ;)

En beterschap met de wang Janina :-*

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #22 Gepost op: februari 25, 2007, 19:43:17 pm »
Ja precies, zoiets is het Ginny!

Er hangen wat stokken op 1 hoogte en ik hoop dat het er op dn duur uitgaat!

Dankjewel!  :-*

marian53

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: februari 26, 2007, 12:23:32 pm »
ten eerste wens ik je beterschap met je wang hopenlijk gaat dat snel over want dat kan heel pijnlijk zijn  :-* en verder ben ik het wel met ginny eens ook hierbegint het wanneer het slapen gaan er aan komt met meer geluid en het zoeken van een slaapplaats ieder wil de beste plaats dus hier hangen er ook veel stokken op dezelfde hoogte en het licht temperen helpt ook daaerbij . in mn voliere heb ik een soort rekje gemaakt door niet in de lengte maar stukjes van 20 cm in de breedte en op een afstand van ook weer 20 cm

ps het is maar een poging toch  cheesy2

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #24 Gepost op: februari 26, 2007, 12:57:41 pm »
Dankjewel! Ja het is geen pretje, zo'n ontsteking en de 2 keer al in zeer korte tijd. De antibiotica werkt voor mijn wang wel, maar niet voor die kies, dus straks met lood in de schoentjes weer terug naar de tandarts  :seestars:

Ik heb hier 2 stokken, zo breed als de volières, naast elkaar gehangen op gelijke hoogte, daar slapen ze allemaal.
Er zit er dus niet 1 hoger dan de andere..

Maar misschien komt het ook wel omdat de rest per 2 tal zit, en deze niet.  ???

Tommy

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: februari 26, 2007, 14:12:34 pm »
Veel succes bij de tandarts!!! :-* Ik hoop dat t dan wat beter wordt. Bah!!! ontsteking in je mond...is vaak zeer pijnlijk console

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #26 Gepost op: februari 26, 2007, 16:04:35 pm »
Thank you!!! Ik heb het weer overleefd  :yahoo: hopelijk eens niet voor niks geweest.

En de herrie is ook weer begonnen  :nailbiting:

ginny

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: februari 26, 2007, 20:17:07 pm »
Ik zou toch nog meer zitplekken maken Janina,eventueel met ronde schommeltouwen,zodat ze meer keuze hebben en niet allen op dezelfde dezelfde stokken moeten roesten.
Bij mij heeft dat toch veel opgelost  :thumsup: Zo kunnen degene die willen meer apart zitten en worden niet gestoord als een ander beweegt. ;)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #28 Gepost op: februari 27, 2007, 08:19:08 am »
Uhmm die 2 hoge zitstokken zijn natuurlijk niet de enige hè  ;)

Verder zitten er nog 2 slijtstokken, een zitstok van touw, een zitstok van hout, een brugladderding waar men op kan zitten, 3 tentjes waar ze in kunnen verstoppen, schommels, waar ze ook graag op zitten....die 2 hoogste zitstokken zitten over de gehele breedte en alleen die 2 staan op gelijke hoogte.

marian53

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: februari 27, 2007, 12:01:41 pm »
fijn dat je het overleefd hebt , wij hier op plf zouden anders teveel moeten missen  :P zeker als het over het aga leger gaat  :) ,maar alle gekheid op en stokkie hopenlijk gaat het met de kies etc wat beter nu en heb je wat minder pijn . ik ben bang dat je er nog een poos tegen zal moeten kennen de herrie bedoel ik, ik zou in ieders geval niet weten welke oplossing er dan is ,