Ik heb vroeger altijd een parkietje gehad en ik kan me niet herinneren waarom ik dit zo graag wilde hebben.
Mijn vriend heeft een onopgevoede halsbandparkiet gehad. Dat was doordat hij werkelijk niet wist dat je die op kon voedenÂ

niet zon groot succes.
Menno en ik zijn voor alles allergisch, maar we wilden zooooo graag een huisdier.
Dat zat er dachten we, niet denkend aan papegaaien, niet echt in.
Op een gegeven moment zat ik Villa Achterwerk te kijken, en dat ging over papegaaien en de opvoeding ervan enz.
Toen ben ik maar eens informatie gaan zoeken, filmpjes gaan kijken en rondzoeken.
Maar ineens was de liefde aan. Ik wilde wel al graag weer een parkietje en had gewoon eigenlijk nog nooit aan een echt grotere papegaai gedacht.
Maar toen ik die bij Villa Achterwerk zag, was ik helemaal verliefd. Ik kan me nu niet eens meer herinneren wat voor eentje dat er was.
En we zijn allebei niet allergisch voor verendieren, behalve kippen.
En toen we Pinkey hadden, kwam er naast liefde ook verslaving.
Vandaar nu ook een grijsje, Mickey, erbij. En hiermee zal de verslaving zeker nog niet voorbij zijn.
Ik ben altijd paardengek geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat de papegaaienliefde toch op zijn minst net zo diep zit.Â