Auteur Topic: Graag info over een goffini kaketoe.  (gelezen 8261 keer)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Graag info over een goffini kaketoe.
« Reactie #15 Gepost op: april 05, 2007, 11:29:00 am »
Haha ja grappig die link had ik nog niet eens gelegd  :)

Mja.... nog maar niet te diep over nadenken, we hebben nog steeds te veel huisdieren nu, die nog altijd welkom zijn hoor begrijp me niet verkeerd ik zit niet te wachten op een afscheid  :(

Maar ik blijf realistisch dat alle onvoorziene kosten betaalbaar moeten blijven dus er is nu even nog geen sprake van een 2de gaai  bye2

Maar ondertussen hebben ik een wereld van tijd om me te verdiepen  :thumsup:

Dorian

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: april 06, 2007, 09:29:43 am »
Hahahaha, ik moet alles terug nemen wat hiervoor schreef over het schreeuwen van Pinkey.
Ze schreeuwt WEL. Daar ben ik net getuige van geweest en dit was de eerste keer dat ik haar zo heb gemaakt.
Alleen, een groot verschil met wat veel andere mensen misschien voelen, ik heb ervan genoten.

Ongeveer zo'n 10 minuten achter elkaar heeft Pinkey heen en weer gewaggeld, gerend en geflapperd over haar nieuwe speelobject.
Ondersteboven hangen aan de speeltjes (zon Piramide schommel, kregen we van Jeff), en vechten met de bel.
En daar moet blijkbaar sinds vandaag lawaai bij gemaakt worden.

Maar het betekent wel dat Pinkey goed in haar vel zit!!!

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #17 Gepost op: april 06, 2007, 12:25:59 pm »
Ik begrijp je blijschap daarover volkomen!!!  :) Alleen maar een goed teken inderdaad  :yahoo:

giggles

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: april 06, 2007, 13:48:27 pm »
Ongeveer zo'n 10 minuten achter elkaar heeft Pinkey heen en weer gewaggeld, gerend en geflapperd over haar nieuwe speelobject.
Ondersteboven hangen aan de speeltjes (zon Piramide schommel, kregen we van Jeff), en vechten met de bel.

Hahaha, dit komt mij bekend voor Dorian. Diva mag ook graag dit gedrag vertonen als ze veel plezier heeft.
Het gaat overduidelijk goed met Pinkey  :thumsup: