Haha, wat dat betreft gaat het wel goed. Mick en Pink accepteren elkaar redelijk.
Maar ik kwam hiermee omdat ik vandaag Pink al in haar kooi had gezet.
De deur van haar kooi stond nog open. Mick amuseerde zich prima op haar playtop dus die heb ik toen nog even laten zitten.
Daarna ging ik met Mick op mijn vinger bij Pink op ziekenbezoek. Ik hield Mick dus op mijn vinger en die sprong zo de kooi in bij Pink.
Pink was wel wat geschrokken van de "indringer". Mick vond het leuk en ging keihard rondscheuren door Pinks kooi.
Pink zat gewoon te kijken en als het te spannend werd zette ze haar kuif overeind, vleugels open en blazen maar.
Dan ging Mick weer wat uit de buurt.
En toen ik Mick weer wilde pakken, beet ze me keihard. Ik dus maar een handdoek gepakt, maar het is een heel gevecht geweest.
Beide dames wilde er niet meer uit.
Als ik dat had geweten had ik niet eens gezegd dat Mick "op" moest. Want nu moest ik helaas doorgaan.
Ze zitten nu samen op de playtop bij Pink. Die kooi is kleiner en Pink kan zich daar beter behelpen denk ik dan op die van Mick.
Pink doet gewoon haar ding (scharrelen en met beukensnippes gooien) en Mick zit alles te betuderen, want het is toch wel een beetje spannend.
(toen Mick eenmaal uit de kooi van Pink was, en op mijn hand zat, zei ze heel lief "sooooooooooooooooow", terwijl we dus juist een super spannende aanvaring hadden

)