Ikzelf deel je mening gedeeltelijk.
Ik vind niet dat er hier op dit forum 1 iemand word neergezet als 'de expert' gelukkig niet. Ik probeer van alles wat mee te nemen wat ikzelf belangrijk vind, maar wat Hooimeijer betreft....daar heb ik een nare smaak van te pakken.
Ik heb Hooimeijer 'live' gezien en heb ook al eens contact gehad met hem, toen ik met een zieke Pino zat.
Hij kon mij alleen helpen als ik Harrisons gaf en ik moest even langs komen en hij zou beginnen met een vitaminespuit, want elke gaai die geen harrisons kreeg had vitaminetekorten.
Ik had niks in te brengen.
Zo, even kort door de bocht.
Nou daar zit je dan met je zieke kip....
Ikzelf vind hem overkomen als 'zoals ik het zeg is waar, geen discussie mogelijk', wat ik pas arrogant vind.
Er is altijd een discussie mogelijk, aangezien geen enkele vogel hetzelfde is.
Ik ging naar een papegaaiendag waar hij en zijn aanhangers waren en ik had Pino bij me, die graag in mijn nek zit, vind ze een heerlijk plekkie, ik werd van alle kanten aangesproken hoe fout het is om een vogel daar te laten zitten....uh pardon? Â

Wat Sjaak betreft, de reden waarom de kleintjes beneden zitten weet ik niet, ikzelf zou hier ook anders voor kiezen, maar arrogant...nee, dat vind ik niet.
Ikzelf zit op dit moment met wat probleempjes met mijn schreeuwerige kleintjes en ik hoef hem maar te mailen, of even langs te gaan en hij probeert mij aan alle kanten te helpen en mee te denken.
Natuurlijk heeft ook hij zijn meningen en ervaringen over vogels. maar de manier waarop hij dat op mijn overbrengt komt niet arrogant over bij mij.
Daarnaast geeft hij je begeleiding met je vogel als er iets niet goed gaat...gratis.
Dus mijn ervaringen met Sjaak zijn dus anders.Â

Maar goed, meningen kunnen verschillen.
Bonny ken ik verder niet, dus geen mening over.