hallo allemaal,
Mijn grijsje tico is ziek.
ik ben vandaag naar hedwig geweest met hem omdat hij steeds erger ging plukken, hij bijt verschrikkelijk zijn veren stuk.
ik zag laatst dat hij ook aan zijn velletje aan het bijten was, en dat was voor mij een teken dat het niet goed gaat met hem.
ben zoals ik al zei bij hedwig geweest en ze heeft meteen zijn bloed nageken, en daaruit bleek dat zijn nieren helemaal niet goed functioneren

hij heeft de halve tijd heel erg jeuk, daarom dat hij zo plukt.
ik heb medicijnen meegekregen dat hij moet nemen om zijn bloed iets te verdunnen en infectie's die in de nieren zitten weg te halen.
Ik moet hem goed in de gaten houden want als hij meer gaat "plassen"dan poepen en hij gaat gewicht verliezen moet ik meteen met hem naar hedwig komen want dan is hij zichzelf aan vergiftigen en dan moeten we hem laten inslapen.
ik had eigenlijk gehoopt dat ik een vriendje had voor het leven, omdat ze zo oud kunnen worden, maar dit valt mij wel een beetje koud op het dak moet ik zeggen.
ik wist in eerste instantie niet hoe ik reageren moest maar nu als ik erover nadenk vind ik het zo akelig......
Ik hoop dat hij nog heel lang bij me blijft en dat ik hem verder nog een goed leventje kan geven.
zo dat moest ik even kwijt.
groetjes Jose