dank jullie voor jullie medeleven, doet me wel goed

Ik heb besloten om als ik Layla dadelijk ook niet meer heb, en ik hoop dat dat nog heeeeeel lang duurt, toch een papegaai te nemen, maar dan van jongs af aan, en van een echte goeie kweker zodat ik zekerheid heb.
Ik heb eigenlijk in eerste instantie twee gaaien genomen die het niet goed hadden omdat ik ze een goed huisje wilde geven, maar nu durf ik dit niet meer aan, bang dat ik weer hetzelfde krijg

Ik heb nu een hele grote lege kooi naar mijn gevoel in de huiskamer staan, eentje waar Layla nu alleen in woont en ik mis het gebel van Tico.
Als ik thuis kwam was het eerste wat ie deed eruit komen om even te knuffelen met me en dan was ie echt blij, dat mis ik ontzettend....
Ik weet ook wel dat het het beste was voor hem, maar dit doet mij nog meer pijn dan toen ik mijn eerste hond in moest laten slapen, stom he

Maar voordat ik weer een andere gaai neem, moet ik dit even goed verwerken en verder gaan, en mischien kom ik onderweg wel een hele lieve tegen die me zo aan kan kijken dat ik weer helemaal smelt

groetjes Jose