Hallo allemaal,
sorry dat ik nu pas reageer, maar ik krijg geen notificatie als er een berichtje wordt geplaatst terwijl ik het wel heb aangevinkt, en ik heb het de laatste tijd zo druk met mijn studie en werk dat ik niet echt de tijd had om even te kijken op de site.
even een kleine update:
Met layla gaat het redelijk, ze heeft het af en toe heel benauwd, maar dan lijd ik haar een beetje af, zodat ze even vergeet dat ze het benauwd heeft. ik heb haar ook tot aan de grond toe verwend.
zit uren bij me, vind het niet erg als ze aan mijn trui bijt ( gaatjes in mijn trui) mag van mij gerust schreeuwen als ze wil, ik laat haar lekker gaan.
ik vind het alleen jammer dat ik haar voor mijn gevoel een beetje verwaarloos omdat ik zo druk ben met mijn studie.
ik denk dat ik er meer mee zit als layla, die vindt eigenlijk nu alles goed.
ze wordt regelmatig gepest door Benjamin, mijn valkje, die gaat dan naar haar kooi en gaat dan heel dicht bij haar zitten, en layla kan Benjamin niet luchten of zien, en dan probeert ze benjamin weg te jagen...... maar ons valkje is vliegensvlug.
af en toe hoor ik benjamin in mijn gedachten echt zeggen nah nah, je kunt me toch niet pakken.

ik heb wel moeten wennen aan die gigantiche lege kooi zeg.
ik weet dat het beter was voor tico om hem in te laten slapen, maar op het moment dat je ervoor staat, zou je hem het liefst mee naar huis willen nemen en voor die boze buitenwereld willen beschermen.
ik geloof als ze niertransplantaties op papegaaien zouden doen, dat ik dat echt gedaan zou hebben bij mijn tico.

het gaat gelukkig nu weer zijn gangetje en dat vind ik wel lekker eigenlijk.
als er weer een update mocht komen, dan zet ik hem wel hier neer, en ik kijk de site eens wat vaker na

groetjes Jose