Ik heb een maand geleden een jong grijsje van nu 4 maanden van hem overgenomen het beestje heeft 2 kromme pootjes dit is gebeurt met het ringen

Dat beestje had hij samen met zijn broertje of zusje uit het nest gehaald om te ringen, en na het ringen weer terug gelegt maar dat accepteerde de ouders niet ......dus haalde hij ze erweer uit!!! Hij gaf ze eten als het hem uitkwam en er overleed 1 baby door ondervoeding

Nu had hij weer een nestje weer met 3 weken geringt ........maar nu niet terug gelegd bij de ouders en hij ging ze zelf wel weer voeden.
Ze zaten in een klein plastic bakje waar hij een warmte lamp vollop op de baby,s had gezet en hijwas zo weggegaan pfffff uurtje later kwam hij thuis en vond het raar een dode baby te vinden

levent geroosterd dus:(
Het baby-tje wat ik nu heb heeft uit de warmte strallingen kunnen kruipen en het zo kunnen overleven GELUKKIG.
Toen ik hem gistermorgen op msn sprak vertelde hij mij het verhaal dus, ik ben toen erg tegen hem uitgevallen op msn en hemgezegt dat hij de baby bij mij mocht brengen maar hij hem niet meer terug kreeg !!!
Dit heeft hij dus gedaan ...
Hij heeft nu met zijn koppel grijsjes die in een donkere garage zitten zonder enig licht al 7 jongen gehad en allemaal (buiten mijn 2 nu) overleden door zijn schuld ....de eerste baby,s gaf hij koekjes te eten want hij wist niet dat ze pap moesten hebben !!!!!

Ik hoop dat deze man heel snel ophoudt met kweken en dat hij zijn koppel wegdoet aan een ervaren kweker met liefde voor zijn beestjes!!