Nou we hadden 3 aga's meegenomen en naast elkaar op de keuken tafel (bij de fokker/kweker) gezet... Ze zijn allemaal ongeveer even oud... binnen de 8/11 weken, 2 van de drie waren een stuk minder fors. We wisten zelf al wel dat een pop groter en forser is dan een mannetje. Daarnaast kon hij ook voelen aan het bekken, deze is bij een vrouwtje breder dan bij een mannetje...
Maarja je moet maar afwachten of een kweker/fokker het bij het juiste eind heeft! Hij deed iedergeval zijn best

Maakt me ook niet uit of het een mannetje of vrouwtjes zijn... qua tamheid kreig ik ze er wel onder... (wat nou happen naar de baas

auchh)
Maar ik zou het sneu vinden als ze het vrouwtje al te vroeg belast word, als je begrijpt wat ik bedoel!
Daarnaast hebben ze een overeenkomende bloedlijn en dat lijkt me ook niet helemaal jofel!
Het gaat steeds beter met ze... ze maken lawaai voor 10

Vooral de jongste (sip, de gele) kan erg keuvelen in zijn slaap...

Jip die was nogal boosaardig als je hem benaderde, maar dat word steeds minder!! SUPER!!

Sip word nu groter en begint zo nu en dan eens een strijd in de kooi te winnen... (let the game begin AGAIN!!!

)
Wat ik me wel afvraag is ik lig nu een beetje grieperig op de bank te zitten

... maar hoe besmettelijk is griep/verkoudheid voor een aga!? Moet ik in quarantainne