Hallo iedereen, ik wil jullie voorstellen aan.... Lorrita!!
Deze schoon heid is bij ons gekomen omdat het baasje er niet meer de aandacht en tijd aan kon schenken die ze nodig had door een scheiding, waardoor hij alleen 's avonds thuis was en lorrita hele dagen alleen zat.

Hij vond dat niet eerlijk tegenover Lorrita en heeft om die reden een nieuw thuis voor Lorrita gezocht, ondanks dat hij het erg moeilijk vond om haar na 11 jaar af te staan, maar in het belang van het beesje vond hij dit de juiste keuze.

Zoals jullie zien is Lorrita een heerlijk dikkertje

, ze is een echte kletskous ze zegt o.a. Hey Lorrita, hallo, koppie krauw, lekker hoor, je bent lief, ja, en als er iemand klopt roept ze achterom!
Als ze zich een beetje op haar gemak voelt komt ze even een kusje of knuffel bij je halen, en die pallets... die vind ze nog maar raar

ook andere papegaaien vind ze maar rare wezens en je ziet haar dan denken, tjah wat moet ik hier nou weer mee? Ook douchen was voor haar nieuw.. maar toen de laag van het in de rook zitten, van haar af was gewassen, heeft ze een hele dag haar veren gepoetst

zo zie je maar, een echte dame zo ijdel als ze is

als je veren maar goed zitten

Ik ben erg blij met haar en hoop dat ze nog dikke maatjes met Coco word en nog heel wat jaren bij mij mag zijn!

Ze is ook getest op het hele zootje en is geheel ziekte vrij waar ik ook erg opgelucht over was haha

. Ze zal nog aan veel moeten wennen maar dat komt helemaal goed, mee de hond uitlaten vond ze al helemaal geweldig, ze slaapt nog veel door alle indrukken en nieuwe ervaringen jullie zullen ook nog veel over haar horen!

Groetjes Gijs, Coco, Lorrita en Jeffrey
Edit Cosch: Foto's zichtbaar gemaakt!