Hallo,
Ik ben dus Destiny, Annelies, en trotse eigenaar van een 6,5 week oud grijsje, Gizmo.

De kweker is een hobbykweker, die deze passie heeft overgeërfd van vader/grootvader. Hij stelde ons bijna meer vragen als wij hem stelden, en bij het minste wat er was, ook al was dit 's nachts, móesten wij hem bellen. Ook klonk hij zeer ervaren in zijn vak. Het vertrouwen in de kweker is dus

! De kweker had mij (ons) geleerd hoe we de pap moeten maken/geven, en heeft lang met ons erover zitten babbelen wat wij allemaal in het oog moeten houden i.v.m. symptomen dat er nog maar iets zou schelen, te veel om op te noemen eigenlijk.
Het was liefde op het eerste zicht. Gizmo is een echt karaktertje. Ten opzichte van de anderen was hij zeer vinnig en nieuwsgierig. Thuisgekomen hebben wij de nieuwe kooi in elkaar gestoken. En Gizmo in zijn "visbokaal" erin gezet. Ik heb hem een 5-tal uur met rust gelaten, tot rond 20u. Toen heb ik hem zijn pap gegven en later heeft hij nog wat eivoer uit de hand gegeten. Iets later is hij in mijn armen in slaap gevallen. Echt een schatje !
Ik zal vervolgens nog even foto's posten. En laat jullie morgen wel weer wat weten.
Alle tips zijn welkom

Groetjes.
(P.S.: Geweldig forum, heb er al van genoten !!!!! )
Pas aangekomen

Gizmo voor het eerst in de buurt van zijn villa

Gizmo in zijn huidig onderkomen (de "visbokaal")