Auteur Topic: Keuze maken tussen Grijsje, Edel, Rose en Ara  (gelezen 10714 keer)

Wickingh

• Gast
Re: Keuze maken tussen Grijsje, Edel, Rose en Ara
« Reactie #90 Gepost op: juli 16, 2007, 19:55:03 pm »
Hallo,

ik wil het niet als aanschaf motivatie gebruiken, maar edels zijn net zo getalenteerde praters als grijzen.
het enige verschil is dat grijzen ook te toon goed imiteren terwijl een edel altijd een cartoonstemmetje heeft,

mvg Frank

giggles

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: juli 16, 2007, 23:41:06 pm »
Sluit me aan bij Frank...

Edels staan te boek als de op één na beste praters. Verschil is alleen dat edels op latere leeftijd pas beginnen (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)
En het is niet echt immiteren, maar met een cartoonstemmetje idd.

ede

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: augustus 17, 2007, 21:26:21 pm »
En is er al een keuze gemaakt?

miekje

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: augustus 18, 2007, 21:44:30 pm »
Ben benieuwd!  :thumsup:

gaaitje

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: augustus 27, 2007, 17:05:27 pm »
Hoi iedereen,
sorry voor mijn wat latere reactie.
Ik heb inderdaad een besluit genomen,maar niet een wat jullie zullen verwachten.
Wegens ineens verschillende onvoorziene omstandigheden in mijn leven,zal er voorlopig geen gaaitje komen.
Ik ben op het moment namelijk in een nogal stressvolle situatie terechtgekomen en ik ben bang dat dat voorlopig even zo zal blijven.
Nog steeds wil ik graag een gaaitje daar niet van,maar op dit moment zou ik dat heel oneerlijk vinden tegenover dat gaaitje,ik gun een gaaitje namelijk het beste en niet dat deze in een hele stressvolle omgeving terecht zal komen vol liefde en aandacht.
En op dit moment kan ik gewoon even niet vooruit kijken in de toekomst,omdat ik niet weet wat er allemaal gaat gebeuren.
Daarom heb ik deze keuze gemaakt.Ik wil in ieder geval nogmaals iedereen hier bedanken voor de adviezen en de tips :thumsup:
Ik vind het hier ook nog steeds een heel leerzaam en leuk forum,maar ik ben bang dat ik hier de komende tijd niet veel zal kunnen zijn.
Ik zal proberen om af en toe eens even op het forum te kijken.En zodra en veranderingen zouden zijn,zal ik dat zeker plaatsen.
Tot het zover is,wil ik iedereen met hun huisdier[en] het beste wensen,
groetjes gaaitje

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #95 Gepost op: augustus 27, 2007, 17:33:28 pm »
Je hebt helemaal gelijk dat in een stressvolle situatie geen gaaitje past!! Sterkte en ik hoop voor je dat er binnen afzienbare tijd betere tijden komen!! ;)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #96 Gepost op: augustus 27, 2007, 18:06:53 pm »
Sterkte ermee!  :-*

miekje

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: augustus 27, 2007, 19:08:57 pm »
Ik ken de situatie niet, maar ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Zoals loes al zei, daar past idd geen gaaitje tussen.
Ik hoop voor jullie dat er snel betere tijden gaan komen, en jullie gelukkig worden met jullie toekomstige gaaitje  :thumsup:  :-*

giggles

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: augustus 27, 2007, 21:55:26 pm »
Ben het helemaal met de rest eens.
Knap dat je de keuze kan maken en dat je het belang van je toekomstige huisdier voor je eigen wensen zet  :thumsup:

Sterkte met je stressvolle situatie en we hopen je snel terug te zien als je weer in een kalmer vaarwater zit en dan natuurlijk met het antwoord op de vraag. Wat dan uiteindelijk je keuze is geworden  ;D

Groeten Jarno en Ilona  :-*

giggles

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: september 12, 2007, 13:39:43 pm »
En, weet je al meer?

kokosnoot

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: september 15, 2007, 22:04:26 pm »
ik heb even het hele topic gelezen :hot:
een hele goeie beslissing idd dat je nog even wacht, stress bij het baasje is voor geen enkel (huis)dier prettig.
hoe gaat het nu?
ben wel nieuwsgierig geworden hoor na dit hele topic te hebben gelezen  :-[

gaaitje

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: november 16, 2007, 23:22:25 pm »
Hoi iedereen,

Hier weer even een kort mailtje van mij om jullie op de hoogte te houden.Er is in ieder geval nog geen nieuw gaaitje,want daar is de situatie nog niet goed genoeg voor.Wat er oa aan de hand was en is,is dat ik niet zo goed nieuws over mijn gezondheid te horen heb gekregen en dat daarnaast mijn relatie na 5 jaar ineens op zijn kop stond dat er dingen zijn gebeurt die niet zomaar kunnen waardoor nog eens extra  de dingen op zijn kop stonden.En nog wat andere dingen.Inmiddels gaat het wel allemaal wat beterder maar mijn gezondheid zal volgens de artsen hier in Nederland nooit meer hetzelfde worden als voorheen,dus dat is ook een hele impact geweest en misschien nog steeds wel.Dus voorlopig ben ik nog wel even zoet met dingen uit te zoeken,maar ik geloof er wel in dat met de tijd alles beter zal worden.Een gaaitje zit er voorlopig in ieder geval niet in,dat zou in deze situatie echt onverantwoord zijn.Maar wie weet in de toekomst :thumsup:Ik hoop dat hier met iedereen wel alles goed gaat.
Zodra het wat beterder gaat,zal ik zeker weer even posten,
groetjes gaaitje :-*

giggles

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: november 16, 2007, 23:24:58 pm »
Wat vervelend voor je, dat je dit allemaal overkomt  :(

Gelukkig dat je je droom over een gaai nog niet hebt laten varen  :thumsup:
Nu maar snel hopen op betere tijden...

Groeten Jarno

ede

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: november 17, 2007, 05:53:21 am »
Sterkte.  :-*

Dorian

• Gast
« Reactie #104 Gepost op: november 17, 2007, 09:54:06 am »
He goh, wat een naar bericht zeg.
Je was je zo aan het inlezen over wat je wilde en dan staat je leven ineens op de kop.

Ik hoop dat je kan leren omgaan met de beperkingen van je gezondheid. Geen idee of dat kan hoor, want ik weet natuurlijk niet wat er is.

Sterkte en hopelijk blijf je hier een beetje actief.
Als je lichaam en je geestelijke gezondheid het toelaat kun je misschien af en toe gaan genieten van de gaaien van andere mensen hier van het forum.