Hoi iedereen,
sorry voor mijn wat latere reactie.
Ik heb inderdaad een besluit genomen,maar niet een wat jullie zullen verwachten.
Wegens ineens verschillende onvoorziene omstandigheden in mijn leven,zal er voorlopig geen gaaitje komen.
Ik ben op het moment namelijk in een nogal stressvolle situatie terechtgekomen en ik ben bang dat dat voorlopig even zo zal blijven.
Nog steeds wil ik graag een gaaitje daar niet van,maar op dit moment zou ik dat heel oneerlijk vinden tegenover dat gaaitje,ik gun een gaaitje namelijk het beste en niet dat deze in een hele stressvolle omgeving terecht zal komen vol liefde en aandacht.
En op dit moment kan ik gewoon even niet vooruit kijken in de toekomst,omdat ik niet weet wat er allemaal gaat gebeuren.
Daarom heb ik deze keuze gemaakt.Ik wil in ieder geval nogmaals iedereen hier bedanken voor de adviezen en de tips

Ik vind het hier ook nog steeds een heel leerzaam en leuk forum,maar ik ben bang dat ik hier de komende tijd niet veel zal kunnen zijn.
Ik zal proberen om af en toe eens even op het forum te kijken.En zodra en veranderingen zouden zijn,zal ik dat zeker plaatsen.
Tot het zover is,wil ik iedereen met hun huisdier[en] het beste wensen,
groetjes gaaitje