Inderdaad, en waarom zei ik dat? Hij had zijn staart gespreid, hij had zijn kuif steeds omhoog en hij zou je gewoon keihard hebben gebeten! Waarom? Interreseert me vrij weinig (reden zal wezen dat je nog steeds een vent bent en hij naast mij vrij weinig mensen mag), hij gaf de signalen al af, het wat alleen nog een kwestie van bjiten.
Ik denk dus dat je mijn tekst niet goed genoeg hebt gelezen. Zo gaat het namelijk:
1. Gaai word boos (om wat weten we 9 van de 10 keer niet eens)
2. Gaai geeft signalen af dat hij boos is door lichaamstaal te gebruiken (wat bij elke gaai kan verschillen)
3. Eigenaar negeert/ziet het niet, de signalen die er worden gegeven
4. HAP!
*edit*
Kaya was zo lief! Je praatte lief tegen haar dus dan moeten we er maar gelijk vanuitgaan dat Kaya je mag. Ze stapte zelfs bij je op, dus we nemen maar aan dat ze dat wou.
Laten we even in dat gaaienhoofd kijken.
We zien een Ashvin, die perse elke gaai moet laten opstappen ondanks hij meerdere malen is gewaarschuwd dat de gaai gekke fratsen kan uithalen (en me niet gaan vertellen dat het niet zo is jongen, ik heb je al meer dan 100 keer gewaarschuwd voor Kodi en je BLIJFT volhouden

)
Kaya zit lekker waar ze zit, heeft ABSOLUUT geen behoefte om bij die irritante kerel die de hele tijd lief tegen haar lult op te stappen, en kaya blijft dus koppig zitten (jaja lichaamstaal!). Die kerel BLIJFT maar proberen, dus Kaya gaat netjes opstappen, is opgestapt en neemt wraak. Want Kaya wou lekker blijven zitten, en als Kaya bijt, denkt die kerel de volgende keer misschien wel: Opstappen gaat samen met bijten, en kan Kaya lekker blijven zitten......
Snappie? Kaya beet echt niet zomaar

Kaya bijt niet zomaar, Kaya is net als Kodi een heel verneukt vogeltje! En misschien is Kaya wel zo verneukt geweest, dat ze niet eens lichaamstaal laat zien (het is een ze toch?). Kaya kan je alleen al bijten omdat ze verschrikkelijk boos is dat ze uit haar kooi is gehaalt! Wraakbijt dus

Kera is ook gebeten door Kaya, Kera herkent geen grijze lichaamstaal, eefjuh wel redelijk, Kera wou dus langs Kaya, wat je duidelijk zag dat Kaya dat niet wou, HAP, Kera verdrietig, Kaya blij want die kan gewoon lekker op dr plekkie blijven zitten.
*praat ook een hartig woordje met Kodi*