Hahaha! Het is ook een hele leuke vogel. Dat is ook het dubbele van alles.
Ik heb enorm respect voor je doorzettings vermogen.
Wist je eigenlijk toen je hem overnam dat hij beet?
Thanx.
Ja ik wist toen idd dat hij helemaal verkeerd opgevoed was. (bijv niet opstappen maar koppiekrauw willen en krijgen. enzo) Hij had mij toen idd ook al gebeten.

Maar aan dat opvoeden kan natuurlijk wel wat gedaan worden. Maar ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het met Kaya zo moeilijk zou zijn. Maar dat maakt niet uit. Ik heb em toen toch meegenomen omdat hij al 20 jaar is, op hele verkeerde voeding zat

en ik al minstens de 5e eigenaar zou worden. En inderdaad hij had wel een heel lief koppie. Ik dacht toen echt: dat komt wel goed. Het is geen fliutje van een cent maar uiteindelijk zal het wel goed komen. Daar ben ik nu ook niet meer zo zeker van.. maar we zien wel wat er gebeurd.
Hij is wel echt een mannen papegaai en je moet ook niet vergeten dat Pascal leuke dingen met em doet. En ik Kaya moet opvoeden. Dus nee zeggen. Straffen als hij echt wat fouts doet. Em weg halen waar hij graag wil zijn om het te slopen. In het begin zorgen dat hij leert opstappen enzo. Dus ik ben natuurlijk ook wel een beetje de boeman.
We gaan gewoon door en zien wel hoe het gaat over een tijd.