haha................ nou die keuken die wordt voor me verbouwd.......verschrikkelijk....als ze toch eenmaal iets gevonden hebben dan krijg je het er maarzo niet meer uit!!!
sorry mensen voor mijn lange afwezigheid....er is hier nogal veel gebeurd..
na langdurige ziekte mijn bedrijfje weer langzaam opstarten was de bedoeling,maar ja..... als de klanten dan eenmaal doorhebben dat je er weer bent dan ben je al gauw aardig boven je macht bezig.....
komt nog bij dat ons paard zichzelf tot 2x toe heel erg heeft verwond (voorbeen opengetrokken) dat veel zorgen en tijd opeiste en we hebben een herplaatsing bearded collie (halfbroer van een van onze andere honden) opgenomen en dit was een pup van 5 maand dus ook hier zat veel tijd in...
al met al druk druk druk.... en weinig achter de comp gezeten (behalve voor de zaak dan...)
maar alles is onvoorstelbaar rustig hier...
lorita zo dik en kaal als een kip....de broedkast al 86 keer omgewoeld en de ene krikpartij na de andere... maar eieren leggen ho maar...
ben zelfs nog bij de dierenarts langs geweest omdat ik bang was voor legnood, maar ze is veel te goed in haar doen daarvoor....
dus ik wacht rustig af....alles op hun tijd denk ik dan maar...
goed... ik ga even bijlezen...daar heb ik wel een paar avondjes voor nodig ben ik bang voor!!!
groetjes ester