Nee hoor was het. Ik heb het zojuist weer geprobeerd en na twee minuten zal Timo al weer op mijn vinger. Het gaat nog niet bereidwillig, maar het begin is er. Al hij in het hoekje zit, kijkt hij om hoog hoe hij daar moet komen en daar help ik hem dan bij door mijn vinger tegen zijn buik te drukken en ldan langzaam naar beneden tegen zijn pootjes en hop op de vinger. Een keer zelfs drie minuten. Toe werd ik alleen te enthousiast. Ik ging staan en wilde hem naar zijn kooi brengen, maar dat was nog iets te veel. Hij fladderde weg naar een handdoek en bleef daar aan hangen. Die handdoek op zich was al een hele ervaring. Wat is dat in hemelsnaam? Hij durfde zijn snavel niet te gebruiken en kon geen kant op. :oops. :Ik heb wederom mijn vinger onder zijn kont gehouden en hem omhoog geduwd en hopsa weer op mijn vinger. Vandaag in het me zes keer gelukt. Al blijft hij nog wel erg bang voor mijn vinger. Als ik mijn uitgestrekte vinger langzaam naar hem toe beweeg, rent hijj snel weg. Hij rent zelfs even hard vooruit als achteruit. Maar nog steeds . Erg blij.