hoi allemaal,
het is geen super gezellig onderwerp, maar ik denk dat ook dit belangrijk is voor de gaaitjes..
ik zal jullie eerst de oorsprong van dit topic vertellen:
gister avond, ray en ik liggen in bed, ik lig te piekeren over van alles..
roséetjes, grijsjes, corretjes, ze fladderen door mn hoofd.. en school, en later als ik "groot" ben..
ray en ik beginnen te praten over een gaaitje of een kindje.. als ik nu zou mogen kiezen, maar dan voor over 3 a 4 jaar, kies ik een gaaitje,
ray ook.. een kind is toch veeeel meer verantwoording en veel meer van je tijd en prive leven inleveren..
ray maakt een grapje: een kind zit je maar voor ongeveer 18 jaar aan vast, dan gaan ze t huis uit.. en een gaai de rest van je leven
dus een kind gaat minder lang mee hier in huis..

onzin natuurlijk, maar er zit wel een punt in.. ik begon over dat ik giggles aanbood om zijn gaaitjes te verzorgen als hij ze niet zou "overleven"
zo kwamen we dus op dit topic.
we denken allemaal na over wat voor voorbereiding we moeten doen als we een gaaitje in huis nemen, en ook als we er 1 bij nemen..
of als we op vakantie gaan, gaaitje mee, of voor een oppas zorgen..
maar hebben jullie ook nagedacht over als je er niet meer bent.. aangezien ik 1 van de jonkies ben hier, zal ik de meeste nog wel overleven denk ik..
al hoewel, tegen de tijd dat ik een grote kromsnavel in huis heb zal ik ook wel wat ouder zijn..
ik denk dat ik tegen die tijd in mijn testament laat zetten wie mijn gaaitje krijgt als ik dood ga, die persoon moet het daar wel mee eens zijn natuurlijk,
of dat hij naar het NOP gaat.. maar zeker niet verkopen aan een vreemde! of bij iemand in huis van de familie die er geen weet van heeft, en hem alleen maar heeft omdat hij van mij was..
dus ik wil dat hij gaat naar iemand met een hart voor vogels!
hoe zit dat met jullie? hebben jullie er al over gedacht "wat gebeurd er met jou kromsnavel(s) als je er niet meer bent? "