Auteur Topic: DVD Hooimeijer  (gelezen 6375 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
DVD Hooimeijer
« Gepost op: september 07, 2007, 10:07:32 am »
Ik heb hem besteld, betaald per telebankieren en had hem dus na 2 dagen al binnen!! Ik ben benieuwd, zodra ik tijd heb ga ik hem kijken! Heeft eimand hier hem al gezien? ;)

ede

• Gast
Re: DVD Hooimeijer
« Reactie #1 Gepost op: september 07, 2007, 10:09:28 am »
Wat leuk!  :thumsup:
Ben benieuwd wat je er van vind.

Als ik een keer bij jou ben, mag ik em dan ook kijken?

Gr Corina

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
« Reactie #2 Gepost op: september 07, 2007, 10:22:44 am »
Heb hem van de week binnen gehad en gelijk bekeken.

Duidelijke informatie.
Het stappenplan ben je in 10 minuten doorheen, maar is zeker wel dudielijk uitgelegd. 

Je kijkt gelijk even met hele andere ogen naar je gaai, tenminste, zo ging dat hier wel met onze grasjes.
Nu ben je met de opvioeding van grasjes toch wel heel anders bezig als met je gaai (denk ik) maar we hebben er zeker punten uit kunnen halen die we nu oefenen.

(wij hebben de DVD aangeschaft als voorbereiding op het gedragsconsult dat we over 2 weken hebben, voor onze oudste pop Coco.)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #3 Gepost op: september 07, 2007, 11:47:19 am »
Ah!! Wat goed om je zo voor te bereiden. Als er dan vragen zijn over zijn verhaal mbt Coco kun je ze meteen stellen! En als hij weet dat je de DVD gezien hebtr hoeft hij alles wat er op staat niet meer te vertellen!! Heb gehoord dat hij altijd hele verhalen heeft, dat scheelt dan bij jou al weer!! cheesy2

Corina, tuurlijk kun je hem kijken bij mij!! ;)

Dorian

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: september 07, 2007, 12:29:28 pm »
Als jullie het iets vinden, ga ik hem ook bestellen... :thumsup:

TWEETY

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: september 07, 2007, 12:31:21 pm »
Wat leuk!  :thumsup:
Ben benieuwd wat je er van vind.

Als ik een keer bij jou ben, mag ik em dan ook kijken?

Gr Corina

maar dan wel pop corn meenemen  hè  ;D
maar serieus, lijkt me tof, misschien koop ik hem ook

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: september 07, 2007, 12:53:01 pm »
Ik heb de inleiding bekeken dat was heel duidelijk uitgelegd. Maar de rest kan ik nog niet zien, want ik kan niet naar het volgende onderwerp komen  ??? Heb de originele afstandsbediening er niet bij, alleen die van mijn TV, is wel hetzelfde merk (Philips), maar het lut me niet! :cry:

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
« Reactie #7 Gepost op: september 07, 2007, 13:30:58 pm »
Dat is inderdaad een minpunt van de DVD... steeds terug moeten naar het hoofdmenu...

Balen Loes...

en wat die voorbereiding betreft: Mijn eigen VA had al gezegt dat ik de DVD ook moest kijken, scheelt je zeker 20 minuten in het consult en is dan goedkoper ;)
En ja, die 20 minuten is wel gelijk 40 Euro ;) dus 15 Euro winst   ;D

Ik heb al overlegt met Coco, dat als ze straks van haar vleugeltjes afblijft, dat ze dan wel moet zorgen dat er GOUDEN vleugeltjes teruggroeien... Bijdrage aan de kosten zullen we maar zeggen ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #8 Gepost op: september 07, 2007, 14:06:03 pm »

en wat die voorbereiding betreft: Mijn eigen VA had al gezegt dat ik de DVD ook moest kijken, scheelt je zeker 20 minuten in het consult en is dan goedkoper ;)
En ja, die 20 minuten is wel gelijk 40 Euro ;) dus 15 Euro winst   ;D
Dat bedoelde ik ja! cheesy2

Citaat
Ik heb al overlegt met Coco, dat als ze straks van haar vleugeltjes afblijft, dat ze dan wel moet zorgen dat er GOUDEN vleugeltjes teruggroeien... Bijdrage aan de kosten zullen we maar zeggen ;)
:a036:

Offline papadoc

• NOP Sponsor
  • Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
  • Isis is 6 jaar
« Reactie #9 Gepost op: september 07, 2007, 15:24:32 pm »
Ik heb de inleiding bekeken dat was heel duidelijk uitgelegd. Maar de rest kan ik nog niet zien, want ik kan niet naar het volgende onderwerp komen  ??? Heb de originele afstandsbediening er niet bij, alleen die van mijn TV, is wel hetzelfde merk (Philips), maar het lut me niet! :cry:

kijk eens bij blokker of zo daar hebben ze van die dingen met een beetje geluk ook voor jou dvd speler

kosten rond de 15 euro of zo

ps waar kun je die DVD halen van hooimeijer ??

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
« Reactie #10 Gepost op: september 07, 2007, 16:05:00 pm »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #11 Gepost op: september 07, 2007, 19:49:36 pm »
Mijn buurman heeft me uit de brand geholpen. Ik moest e shift ingedrukt houden, dan kon ik met de pijltjes werken!!

Veel van wat er op de DVD staat wist ik al. Maar het lijkt wel of er aan de vijf stapjes iets veranderd is. Niet echt, maar de manier warop hij het brengt, zeg maar. Het is nu: de vogel mág opstappen en niet móet opstappen. Geen commando's want dat werkt vaak averechts.

Je moet het echt zelf zien om goed te begrijpen, want ik kan het écht niet goed uitleggen.. :-[

Het is een boeiende DVD, je pikt toch net weer dingen op, die je nooit zo opgevat had. Het wordt ook duidelijk uitgelegd! :thumsup:

qliqi

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: september 07, 2007, 22:42:05 pm »
Je moet het echt zelf zien om goed te begrijpen, want ik kan het écht niet goed uitleggen.. :-[

hihi zie je wel - is inderdaad niet één, twee drie op papier te zetten. Echt snappen hoe het wordt bedoeld werkt een stuk beter wanneer je het ziet...

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #13 Gepost op: september 08, 2007, 00:22:20 am »
Ja, echt.. In woorden uitleggen gaat zo wie zo niet. Heb ook eens een goed filmpje van het Klokhuis gezien. Maar als je het Hooi uit ziet leggen is het nét nog iets duidelijker!  ;)

Africangrey

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: september 08, 2007, 00:59:38 am »
Lijkt me best interessant :CENS
Maar lijkt me toch ingewikkeld worden (geen commando's, de gaai is vrij in zijn keuze om op te stappen).
Maar is het de moeite waard het aan te schaffen en hoe duur is de dvd?