Viv, hoewel ik er al veel over gezegd heb tegen je... Ik denk dat het een roseetjestrekje is, dat lompe neerkomen.
Zoals je weet deed Pink dat ook en had daardoor geen enkele veer meer over in haar staart... Nou ja... 3 dan.
En zij heeft niks geks aan haar pootjes en kon wel goed vliegen. Maar dus niet goed landen

En daarnaast krijgt Ieke zijn eerste rui toch pas rond zijn 1e verjaardag?
Dat duurt nog wel ff. Tot die tijd moet je ook verder.
Ik denk dus dat als je wacht tot het allemaal goed genezen is en Marc daarbij goed weet af te richten, je tegen de tijd dat zijn vleugeltjes gaan aangroeien, geen probleem meer hebt.
Hij leert wel landen hoor, maar of hij nou wel of niet aangegroeide vleugeltjes heeft, hij zal het leren door oefenen. En ms gaat het dus hoe dan ook nog een aantal keer vrij lomp.
Als hij helemaal in orde is weer, zou dat geen probleem moeten zijn normaal. Op wat missende staartveren na.
Desalniettemin begrijp ik jouw ideetjes zeker ook en zullen die zeker helpen.
Zal ik donderdag een tuigje voor je meenemen? Die hoef je niet te gaan gebruiken, maar dan kun je zodra het mogelijk is alvast gaan oefenen.
Even voor de positieve insteek in het geheel: Pink en Puck wilden hem na 2 maanden oefenen eindelijk om en maakten m toen na 3 dagen binnen 10 minuten zelf weer los.